سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری مواد فروشان مسلح در شهرک غرب تهران خبرداد.
کد خبر: ۷۴۷۹۴۰
موادفروشان مسلح شهرک‌غرب دستگیر شدند

سرهنگ رضا جوانمرد در این‌باره گفت: در ساعت 17 روز دهم آذرماه امسال طرح عملیاتی مبارزه با مواد مخدر و فروشندگان مواد افیونی با مشارکت ماموران سرکلانتری دوم پلیس پایتخت و ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد و طی آن ماموران با انجام کار اطلاعاتی اماکن تجمع فروشندگان مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات محل تجمع فروشندگان در شهرک غرب میدان صنعت کنار فضای سبز شناسایی شده و ماموران به محل اعزام شدند، گفت: پس از حضور ماموران در محل مشاهده که فروشندگان موادمخدر به سلاح گرم مسلح هستند که در این حین تعقیب و گریز میان ماموران و این افراد آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت با بیان اینکه ماموران پس از برخورد با افراد مسلح و تعقیب و گریز برای متوقف کردن آنان مجبور به استفاده از سلاح شدند، گفت: ماموران با رعایت موازین قانون به کارگیری سلاح با اسلحه سازمانی هفت تیر جنگی شلیک کرده و پس از مدتی سه متهم اصلی را دستگیر کردند.

به گفته جوانمرد، در بازرسی 30 گرم هروئین و 370 گرم کراک از متهمان کشف و ضبط شد و متهمان نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها