معاون اول رییس جمهوری گفت: قدر و ارزش مدیریت کشور را بدانیم و اجازه ندهیم یک مدیر توانمند به بهانه های سیاسی، جناحی و بهانه های مختلف از صحنه خارج شود.
کد خبر: ۷۴۷۶۰۱
اجازه ندهیم مدیر توانمند به بهانه سیاسی از صحنه خارج شود

'اسحاق جهانگیری' روز سه شنبه در آیین بهره برداری از شرکت فرو سیلیس غرب پارس در شهرستان ملایر استان همدان با بیان اینکه شرکت 'میدکو' یک شرکت توانا در سطح کشور است که تاکنون سرمایه گذاری های کلانی را انجام داده است،افزود: حجم کاری این شرکت 140 هزار میلیارد ریال درسطح کشور است که این طرح ها تا یک تا دو سال آینده بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: از این مطلب نتیجه می گیریم که مدیر ، یک سرمایه بزرگ اجتماعی و یکی از ثروت های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مهم نیست که مدیر در چه بخشی کار کند و یا چه پستی و عنوانی داشته باشد، افزود: مهم این است که شرایطی به وجود آید هر کسی که توانمندی مدیریت داشته باشد در گوشه ای از کشور چه در بخش خصوصی، دولتی و عمومی به کار گرفته شود.

جهانگیری گفت: اگر مدیریت به کار گرفته شود و از این توانمندی استفاده شود همه مشکلات کشور حل می شود.

معاون اول رییس جمهوری افزود: سرمایه انسانی که امروز در اختیار ایران است به طور یقین در منطقه بی نظیر است و با منابع زیادی که در کشور از جمله گاز، نفت، معدن و سنگ سیلیس داریم در منطقه کم نظیر هستیم.

وی اظهار کرد: سنگ سیلیس در همه جای ایران وجود داشته و هر اندازه در این زمینه کار شود باز هم جای کار وجود دارد و می توان ازاین ظرفیت ، انواع ظروف شیشه ای و انواع اقسام مواد دیگر ایجاد کرد و با این ظرفیت سیلیس در کشور می توان کارخانه های متعددی را در سطح کشور احداث کرد.

معاون اول رییس جمهوری گفت: خداوند این بخش را در کشور کامل کرده و انواع معدن و سنگ خام نیز در همه جای ایران وجود دارد.

وی افزود: در بازدیدی که از انرژی و کوره ها انجام شد مهمترین نیاز این کوره ها انرژی است که در دنیا تبدیل این انرژی به مایع، گاز و نفت خام هزینه های سنگینی دارد.

وی اضافه کرد: همه ماشین آلات این کارخانه های افتتاح شده از داخل کشور و با توانمندی ها و تخصص ایرانیان تامین شده است.

جهانگیری افزود: با این سرمایه های پراکنده و منابع طبیعی در سطح کشور ، مدیریت انسانی بسیار مهم است که این عوامل را با هم هماهنگ کند تا تولید و اشتغال ایجاد شود و جوانان در سراسر کشور مشغول به کار شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مسوولان استان همدان طرح های بزرگتری در همه جا ایجاد شود و با حضور وزیر صنعت که از سرمایه های خوب ایران بوده و با صنعت آشنایی خوبی دارد پیشرفت های خوب در این زمینه ایجاد گردد.

وی افزود: اگر چه در شرایط فعلی کشور نباید یک رویه انبساطی خیلی زیادی را پیش گرفت اما نباید گذاشت طرح های به این مهمی به دلیل محدودیت منابع ناتمام بماند لذا با تدبیر وزیر صنعت و معدن و با همت مسوولان سیستم بانکی در ارایه تسهیلات باید بتوانیم طرح های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

شرکت فرو سیلیس غرب پارس روز سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری در ملایر بهره برداری شد.

شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری به استان همدان است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر، در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها