جام جم ورزشی: رئال مادرید امشب در دیدار با لودوگورتس بلغارستان در لیگ قهرمانان اروپا پیش از هر چیزی به شکست رکورد بارسلونا رقیب همیشگی خود فکر می کند.
کد خبر: ۷۴۷۵۵۳
رئالی ها در اندیشه شکستن رکورد بارسلونا+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رکوردی بسیار خوب از خود بر جای گذاشته است؛ 17 برد پشت سر هم . این بردهای متوالی در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به دست آمده است. اگر رئالی ها امشب در لیگ قهرمانان اروپا بتوانند لودوگورتس بلغارستان را در لیگ قهرمانان اروپا ببرند(که بسیار محتمل است) آنگاه به رکورد 18 برد پیاپی بارسلونا می رسند.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو ، گرث بیل و مارسلو آماده ترین بازیکنان رئال مادرید به شمار می روند به خصوص رونالدو که در بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا هت تریک کرد. او امشب امید گلزنی تیمش هم به شمار می رود.

شکست این رکورد برای رئالی ها و خارج کردن آن از دست رقیب همیشگی یعنی بارسلونا اهمیت زیادی برای بازیکنان دارد و به همین دلیل آنها پیش از هر چیزی به این موضوع فکر می کنند.

در زیر تصاویری از آخرین تمرینات رئال مادرید پیش از رویارویی با نماینده بلغارستان را می بینید، تمریناتی که در آن بازیکنان رئال بسیار سرحال به نظر می رسند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها