«جام‌جم» دلایل بی‌رغبتی دانش‌آموزان نسبت به درس و مدرسه را بررسی می‌کند

چالش بی‌علاقگی به تحصیل

جام جم ورزشی: دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی در وزارت ورزش گفت: گزینه مربیگری تیم امید از مشروبات الکلی استفاده می‌کرد و مدارکش هم وجود داشت.
کد خبر: ۷۴۷۵۲۲
وقی کرانچار در رختکن سپاهان مشروبات الکلی مصرف می‌کرد

علی رغبتی که شب گذشته روی خط برنامه 90 آمده بود با بیان اینکه رفتار کرانچار در سال آخر فعالیت خود در سپاهان از لحاظ فرهنگی با کشورمان سازگار نبود در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش دائم‌الخمر بودن کرانچار است،‌ گفت: مسائل مستندی وجود داشت که مدرکش هم هست. او بارها در رختکن و در مسابقه از مشروبات الکلی استفاده کرده بود حتی تیم ملی مونته‌نگرو هم یک بار کرانچار را به همین دلیل کنار گذاشته بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این صحبت‌ها موثق است،‌ گفت: گزارش ما توسط یکسری مراجع ذیصلاح تهیه شده بود که در صحت آن شکی نیست.

رغبتی با بیان اینکه چطور کرانچار با این وضعیت سال‌ها در فوتبال ایران کار کرده است،‌ گفت: موضوع مربوط به سال آخر بود که البته شدت هم گرفته بود. حتی کارت مربیگری او به سختی صادر شد که عزیزمحمدی در این زمینه در جریان است.

وی با بیان اینکه فیفا در کل ورزشگاه‌های جهان استفاده از الکل را ممنوع کرده است، یادآور شد: ما گزارشی که داشتیم را به کفاشیان ارائه کردیم و ایشان هم این موضوع را پذیرفت.

دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی در وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا این کمیته در مسائل فنی هم دخالت می‌کند، گفت: خیر چون اگر قرار بود کار فنی انجام دهیم، مربیان تیم‌های ملی طی هفته گذشته در رده‌های سنی انتخاب شدند و ما هیچ دخالتی در آنها نکردیم بنابراین در مسائل فنی ورود نمی‌کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا همایون شاهرخی در این کمیته حضور دارد،‌ گفت:‌ شاهرخی سال‌ها مدیر تیم ملی بوده و در سلامتش تردید نیست ضمن اینکه از تجربه او برای این مسئله استفاده شد.

رغبتی در پاسخ به این سؤال که آیا کمیته نظارت بر مربیان خارجی،استقلال فدراسیون فوتبال را زیر سؤال نمی‌برد، تصریح کرد: درست است که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود اما بحث قوانین کشور وجود دارد و هر نهادی در کشو باید این قوانین را رعایت کند. ما در مسائل تخصصی دخالتی نداریم و ما به طور مثال مسائل مالی وجود دارد که باید اینگونه مسائل طبق قوانین کشوری رعایت شود ضمن اینکه در مسائل فنی و یا اردویی و حتی لیگ برتر هم دخالت نکردیم و فقط بحث‌مان نظارتی است. ما در واقع قبل از استخدام مربی خارجی تحقیقات و نظارت لازم را به عمل می‌آوریم و پس از آن مسئولیت دیگر با خود فدراسیون‌هاست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها