در نخستین ساعات بامداد دوشنبه در قلب کلانشهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا دو حریق مهیب رخ داده است. تصاویر و عکس های ارسالی از این حریق های گسترده باورنکردنی است.
کد خبر: ۷۴۷۳۸۷
حریق مهیب در قلب لس آنجلس + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، در پی وقوع دو حریق در قلب کلانشهر لس آنجلس در نخستین ساعات بامداد دوشنبه تعداد زیادی از ساختمان های در حال احداث کاملا در آتش سوخته و بسیاری از اتوبان ها و شاهراه های شهر مسدود شده اند.

به رغم گستردگی حریق خوشبختانه تاکنون هیچ تلفاتی گزارش نشده است اما شعله های سرکش آتش از کیلومترها دورتر از قلب لس آنجلس مشاهده می شود. همچنین به دلیل دود بسیار غلیظ که دید را کاملا می پوشاند هر دو جهت اتوبان ها در این بخش لس آنجلس مسدود شده اند.

به گفته مقامات سازمان آتش نشانی لس آنجلس، ابتدا سه ساختمان مرتفع در حال احداث دچار حریق شدند و سپس در فاصله نزدیکی از حریق نخست آتش سوزی دیگری دو برج مسکونی و تجاری را در بر گرفت.

ماموران آتش نشانی موفق شدند در اواسط صبح از گسترش حریق جلوگیری کنند. به گفته سخنگوی آتش نشانی لس آنجلس، بیش از 350 مامور این سازمان و در واقع حدود یک چهارم ماموران آتش نشانی کلانشهر لس آنجلس در عملیات اطفای حریق شرکت داشته اند.

هنوز هیچ گزارشی در مورد دلیل وقوع این حریق مهیب منتشر نشده است.

گزارش: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها