جورج بوش پسر، رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: جب بوش، برادرم می‌داند که من می‌خواهم او نامزد انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا شود. من فکر می‌کنم که او رئیس‌جمهور خوبی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۶۰

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هیلاری کلینتون را رقیبی بزرگ می‌داند، گفت: بله، او رقیب بزرگی است. اما فکر می‌کنم که جب می‌تواند هیلاری کلینتون را شکست دهد.

جب بوش در نظرسنجی صورت گرفته تاکنون نامزد پیشرو جمهوریخواهان بوده است. وی افزود: مساله نهایی که نامزدها باید به آن توجه داشته باشند، خانواده است. او پسر یک رئیس‌جمهور و برادر یک رئیس‌جمهور است.‌‌/‌‌ ایسنا

خشونت در تظاهرات حزب «تحریک انصاف» پاکستان

اعضای حزب تحریک انصاف پاکستان و حزب حاکم (مسلم لیگ شاخه نواز شریف) دیروز با برپایی تظاهرات در برابر یکدیگر صف کشیده بودند که پلیس برای جلوگیری از درگیری بین آنها وارد عمل شده و با اعضای حزب تحریک انصاف درگیر شد. اعضای حزب تحریک انصاف تمام تلاش خود را برای به تعطیلی کشاندن شهر فیصل‌آباد، مرکز صنعتی پاکستان به کار می‌برند.

به دستور دولت ایالتی پنجاب بیش از 1500 پلیس ضد شورش به شهر فیصل‌آباد اعزام شده‌اند و درگیری‌های پراکنده بین پلیس و اعضای حزب تحریک انصاف تا چند ساعت ادامه داشت. هنوز آمار دقیق زخمی‌ها و آسیب‌دیدگان درگیری دیروز پلیس با مخالفان دولت مشخص نیست. با وجود این دولت پنجاب با اعلام وضع فوق‌العاده در بیمارستان‌های شهر فیصل‌آباد دستور داد زخمی‌ها به سرعت مداوا شوند.‌‌/‌‌ فارس

اعتصاب کارکنان معترض راه‌آهن فرانسه

پس از اعتصاب اخیر کارکنان بخش کنترل شرکت ملی راه‌آهن فرانسه، رانندگان قطارهای این شرکت نیز از یکشنبه شب طبق فراخوانی اقدام به برگزاری اعتصاب کردند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، سه اتحادیه از مجموع چهار اتحادیه نمایندگان رانندگان قطارهای سریع‌السیر در فرانسه روز یکشنبه خواستار برگزاری اعتصاب کارکنان این بخش از ساعت 20 یکشنبه تا ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه شدند.

بر اساس این گزارش، با برگزاری این اعتصاب، حرکت قطارها که پس از اعتصاب اخیر کارکنان بخش کنترل راه‌آهن دچار اختلال شده بود، بار دیگر مختل شد و از هر ده قطار محلی فقط سه قطار در روز گذشته به فعالیت پرداخت.‌‌/‌‌ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها