تهیه‌کننده «عمو پورنگ» با بیان اینکه بازگشت این برنامه نیازمند داشتن طرح و ایده جدید است، از نیاز برنامه‌های کودک به حمایت سازمان صداوسیما خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۱۱۴
بازگشت «عمو پورنگ» به تلویزیون با ایده ای جدید

مسلم آقاجان زاده تهیه‌کننده برنامه «عمو پورنگ» درباره زمان بازگشت داریوش فرضیایی به آنتن گفت: ما تلاش می‌کنیم طرح و ایده جدید داشته باشیم. اگر حرف جدیدی داشته باشیم برمی‌گردیم اما اگر نتوانیم کار و حرف جدیدی داشته باشیم، ترجیح می‌دهیم فعلا برنامه‌ای روی آنتن نبریم.

وی افزود: اکنون نیاز داریم که هم خودمان به ایده جدیدی برسیم و هم این احساس را داشته باشیم که مدیریت سازمان از برنامه‌های کودک حمایت می‌کند.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: منتظر هستیم در دوره جدید در حوزه کودک اتفاقات خوب و جدیدی بیفتد و نگاه رسانه ملی به کودکان قدری مهربان‌تر باشد. شاید اولویت دوستان در مدیریت قبلی کودک نبود و جزو اولویت‌های سوم و چهارمشان بود؛ اما اگر قرار باشد رسانه ملی اسلامی‌ باشد باید کودکان را در نظر بگیریم. باید قبول کنیم که بچه‌ها آینده‌سازان نظام هستند و اتفاقات بزرگ را این کودکان شکل می‌دهند.

آقاجان‌زاده یادآور شد: انتظار ما این است که شبکه ملی سراسری کودک داشته باشیم. پویا شبکه دیجیتال صرفا کارتون است؛ اما شبکه‌ای با برنامه‌ها، مسابقات و دیگر گونه‌های مختلف برنامه‌سازی در حوزه کودک می‌تواند به اسلامی‌ بودن رسانه ملی کمک کند.

وی در پایان گفت: نباید بگذاریم نگاه معصوم بچه‌ها را شبکه‌های نامحرم غربی بدزدند. امیدوارم چشم بچه‌ها به رسانه ملی باشد و با آن تربیت و بزرگ شوند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها