درگیری سارقان زورگیر با یکدیگر، سرانجام با قتل یکی از آنها پایان یافت.
کد خبر: ۷۴۷۰۸۷
قتل؛ پایان درگیری سارقان زورگیر

به گزارش جام‌جم، شامگاه چهارشنبه گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان علی آباد کتول گفت: فردی با من تماس گرفت و مدعی شد برادرم وحید به قتل رسیده و بعد تلفنش را قطع کرد. با مشکوک شدن به این تماس چند بار با شماره آن مرد تماس گرفتم که خاموش بود. بعد از آن با شماره تلفن برادرم تماس گرفتم که او نیز پاسخگو نبود. تصور می‌کنم اتفاق بدی برای برادرم رخ داده است.

با تشکیل پرونده و با دستور قضایی، تحقیقات برای یافتن مرد گمشده آغاز شد تا این که ماموران اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد فرد تماس‌گیرنده از دوستان مرد گمشده است. در این مرحله با شناسایی هویت وی، مرد جوان به پلیس آگاهی فراخوانده شد.

این مرد در تحقیقات خود را از دوستان مرد گمشده معرفی کرد و به افسر بازجو گفت: شب حادثه یکی از دوستانم به نام شاهین با سیمکارت وحید با من تماس گرفت و در حالی که صدایش می‌لرزید بریده بریده گفت وحید را کشته است. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم. بنابراین تصمیم گرفتم با خانواده وحید تماس بگیرم و موضوع را اطلاع دهم تا آنها به پلیس خبر دهند و صحت موضوع را بررسی کنند.

با ثبت اظهارات وی، شاهین تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و ماموران او را دستگیر کردند که در بازجویی‌ها اعتراف کرد ناخواسته مرتکب این جنایت شده است.

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من، مقتول و یکی از دوستانمان به نام هومن در زمینه سرقت و زورگیری فعالیت داشتیم. چندی پیش با مردی در سرقت‌ها همدست شدیم که او سرمان کلاه گذاشت و با پول سرقتی فرار کرد. از آن موقع در تعقیبش بودیم تا این‌که متوجه شدیم او در روستایی حومه فاضل آباد در رفت و آمد است. برای رفتن به این روستا نیاز به خودرو داشتیم. بنابراین به عنوان مسافر سوار خودروی پرایدی شدیم و با تهدید چاقو راننده را از آن بیرون انداخته و با دزدیدن خودرو فرار کردیم.

وی ادامه داد: برای این که شناسایی نشویم من و مقتول با خودروی سرقتی و هومن با موتورسیکلت به روستا رفتیم. با حضور در آنجا متوجه فردی شدیم که مقابل یکی از چاه‌های روستا ایستاده بود، به گمان این که وی همان فرد مورد نظرمان است به او حمله‌ور شده و کتکش زدیم که معلوم شد آن مرد را اشتباهی گرفته‌ایم. با رها کردن وی در همان محل فقط سلاح شکاری‌ای را که همراهش بود سرقت کرده و سه نفری از محل گریختیم.

متهم به قتل یادآور شد: در میانه راه میان ما سه نفر درگیری رخ داد که با بالا گرفتن درگیری‌مان عصبانی شده و به سمت وحید تیری شلیک کردم که زخمی شد و به‌دلیل شدت خونریزی ساعاتی بعد فوت کرد. ترسیدم و برای این که کسی جسد وی را پیدا کند با یکی از شماره‌های موجود در تلفن مقتول تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم که او با شنیدن صدایم مرا شناخت و بناچار تلفن را قطع کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم، دیگر همدستش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شد. هومن با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با عامل جنایت گفته‌های او را تائید کرد.

سرهنگ علی‌اکبر اژدری افزود: با اعتراف این دو متهم، آنها روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها در حالی ادامه دارد که خودروی سرقتی نیز از مخفیگاهشان کشف و تحویل مالباخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها