مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه پایان قراردادش با روبین‌کازان روسیه با پیشنهادهای جدیدی مواجه شده است. کمتر از یک ماه تا پایان قرارداد سردار آزمون با باشگاه روبین‌کازان روسیه مانده که این بازیکن نوزده ساله با پیشنهادهای خوبی روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۷۴۷۰۳۶

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که طبق اخبار رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی در ابتدای فصل پیشنهادهایی از آرسنال، یوونتوس، تاتنهام، لیورپول و بارسلونا داشت، به دلیل مخالفت باشگاه روبین‌کازان روسیه با جدایی‌اش، تصمیم گرفت در این تیم بماند و در نقل‌ و انتقالات زمستانی بهترین تصمیم را بگیرد.

هم‌اکنون باشگاه روبین‌کازان روسیه پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به آزمون داده و از این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش نیز خواسته بسته پیشنهادی خود را به باشگاه ارائه کنند. قرار است ظرف یکی دو هفته آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد نهایی شود تا اگر دو طرف به توافق رسیدند، این مهاجم ایرانی برای دو سال دیگر در روبین‌کازان بماند.

به گزارش تسنیم، آزمون بجز پیشنهاد تمدید قرارداد با روبین‌کازان و البته چند تیم روسیه‌ای دیگر، دو پیشنهاد جدی هم از لیگ برتر انگلیس دارد. تیم‌های لیورپول و کوئینزپارک رنجرز که به ترتیب در رتبه‌های نهم و هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند، صحبت‌هایی با مدیر برنامه‌های سردار آزمون انجام داده‌اند و منتظر پاسخ این بازیکن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها