اتفاقات تازه در باشگاه تراکتورسازی

اندوی آمد، لک رفت

احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بگوویچ 2 جلسه و مهابادی یک جلسه محروم شدند

جام جم ورزشی: سرمربیان تیم‌های مس رفسنجان و پاس همدان هرکدام به 2 و یک جلسه محرومیت جریمه شدند.
کد خبر: ۷۴۶۷۵۹
بگوویچ 2 جلسه و مهابادی یک جلسه محروم شدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز از سری رقابت‌های لیگ دسته اول روز 28 آبانماه برگزار شد. یکی از تماشاگران تیم نفت و گاز گچساران وارد زمین بازی شد و به سمت داور حمله ور شد. این تیم به تذکر کتبی و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای مس رفسنجان و پاس همدان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول، چهارم آذرماه برگزار شد و از سوی وینگو بگوویچ، سرمربی تیم مس رفسنجان، تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری، پرخاشگری و حمله به سمت سرمربی تیم حریف صورت گرفت. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

داوود مهابادی، مربی پاس همدان نیز به دلیل بی احترامی به سرمربی تیم حریف به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علیرضا سماوات، تدارکات تیم پاس همدان نیز به دلیل بی احترامی به داور مسابقه و رفتار نادرست به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم پاس همدان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم حریف به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار، بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

جریمه برای مربی تیم سیاه جامگان و محرومیت برای سرپرست راهیان کرمانشاه

دیدار دو تیم سیاه جامگان مشهد و راهیان کرمانشاه از سری رقابتهای لیگ دسته اول کشور روز 28 آبانماه برگزار شد و از سوی امین عباسی بازیکن تیم سیاه جامگان تخلفاتی مبنی بر ایجاد درگیری و اختلال در روند مسابقه صورت گرفت. این بازیکن به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

صادق کریمی، سرپرست تیم راهیان کرمانشاه نیز به دلیل ایجاد درگیری و اختلال در روند مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ملبغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

فرزین رکوعی، مربی تیم سیاه جامگان مشهد نیز به دلیل ایجاد درگیری و اختلال در روند مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها