بیستمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک شانزدهم تا نوزدهم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بدون تردید برپایی این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه فضای همکاری و مشارکت در پیشبرد اهداف توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد.
کد خبر: ۷۴۶۶۰۸

به گفته رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی، در نمایشگاه امسال فعالان بخش‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات از سخت‌افزار و نرم‌افزار تا بانکداری و تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه و اینترنت و همچنین اپراتورها حضور دارند و محصولات خود را به مخاطبان معرفی می‎کنند. محمدرضا طلایی با اشاره به حضور فعالان خارجی حوزه فناوری اطلاعات در نمایشگاه امسال افزود: از آنجا که بیشتر محصولاتی که در این حوزه ارائه می‎شود، تولید خارج است، بخشی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال را نمایندگان شرکت‎های خارجی یا واردکنندگان این کالاها تشکیل می‏دهند. تاکنون حضور 20 شرکت از کشورهای آلمان، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، روسیه، ترکیه، فرانسه و چین قطعی شده است. وی درباره اجرای بیستمین نمایشگاه الکامپ توسط مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی، این طور توضیح داد: پیش از این قرار بود سازمان نظام صنفی رایانه مسئولیت اجرای نمایشگاه امسال را بر عهده داشته باشد، اما بعد از انصراف این سازمان از این مسئولیت به منظور حفظ حقوق شرکت‌کنندگان و همچنین حفظ رتبه بین‌المللی نمایشگاه،مجمع تشکل‎های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی مسئولیت برگزاری نمایشگاه را بر عهده گرفت. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‎توانند در ایام برگزاری هر روز از 9 صبح تا 16 از بخش‌های مختلف نمایشگاه دیدن کنند.

گروه دانش روزنامه در نظر دارد هر روز بخش‌هایی جذاب و خواندنی از الکامپ بیستم را در ستونی که در صفحه اقتصادی منتشر خواهد شد، به علاقه‌مندان فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها