فناوری دیجیتال

شارژر دیسکی

آقای هون چون و هیجی اقدام به طراحی خارق العاده و منحصر به فرد یک شارژر جدید به شکل دایره کرده‌اند.
کد خبر: ۷۴۶۵۰۸
شارژر دیسکی

جام جم کلیک: شاید کمی‌ خنده دار به نظر برسد، اما آیا توجه کرده‌اید که اندازه شارژر تلفن همراه رابطه مستقیمی با نوع کسب و کار شما دارد؟ شاید در طول روز کسی‌ با شما تماس برقرار نکند و یا بلعکس هرچند دقیقه یکبار با تلفن همراه خود صحبت می‌کنید و به نوعی تلفن همراه شما، یک وسیله درآمدزا برای شما به حساب می آید. اگر شما در دسته دوم قرار می‌گیرید، بدون شک با معضل تمام شدن زود هنگام شارژ گوشی همراه آشنا هستید. حال اگر از جمله افرادی هستید که دوست ندارید همیشه یک شارژر، همراه داشته باشید و هرجایی که می‌رسید تلفن خود را به پریز برق بزنید کار شما سخت تر می‌شود.

استفاده از شارژهای قابل حمل برای برطرف کردن این مشکل راه حل خوبی‌ به نظر می‌رسد اما از سوی دیگر برای پاسخ دادن به تلفن خود در زمان شارژ شدن می‌بایست شارژر را نیز همراه با گوشی در دست بگیرید و آن را از گوشی دور نکنید.

آقای هون چون و هیجی برای رفع مشکل موجود، اقدام به طراحی خارق العاده و منحصر به فرد یک شارژر جدید به شکل دایره کرده‌اند. این شارژر با ظرفیت شارژ بالاتر و مدت زمان کوتاه تر برای استفاده عموم طراحی شده است اما در حال حاضر تنها دارندگان گوشی‌های آیفون مخاطب اصلی‌ این شارژر هستند و به زودی نسخه اندرویدی آن طراحی و تولید می‌شود

.

این شارژر بدون سیم شبیه یک دیسک شامل 2 شارژر است، هر قسمت به شکل نیم دایره است که در زمان نیاز به آسانی‌ از هم جدا شده و به گوشی همراه متصل می‌شوند. در این طراحی خبری از شارژر دست و پا گیر نیست و با اتصال مستقیم نیمی از شارژر به گوشی، تلفن همراه شما شکل جدیدی به خود می‌گیرد و مهم تر اینکه، حمل آن در هر شرایطی به سهولت امکان‌پذیر خواهد بود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها