فناوری دیجیتال

ثبت لحظه‌های زندگی

فناوری دیجیتال

شکار لحظات با Flagg'it

دستگاه Flagg'it راه حلی سریع و ساده برای جستجوی لحظاتی است که توسط دوربین خود به ثبت رسانده‌اید.
کد خبر: ۷۴۶۵۰۰
شکار لحظات با Flagg'it

جام جم کلیک: دستگاه Flagg'it راه حلی سریع و ساده برای جستجوی لحظاتی است که توسط دوربین خود به ثبت رسانده‌اید.

بارها و بارها به دنبال لحظه‌‌ای خاص در فیلمی که ضبط کرده‌ایم گشته‌ایم و فیلم را چندین بار به عقب و جلو زده‌ایم، اما بعضی‌ اوقات بخت با ما یار نیست و صحنه موردنظر را پیدا نمی‌کنیم. نمونه بارز آن زمانی‌ است که یک نوعروس قصد دارد قسمتی‌ کوتاه از فیلم عروسی‌ خود را به دوستانش نشان دهد اما برای رسیدن به این هدف باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن بخش مورد نظر بکند.

دستگاه Flagg'it چاره و درمان این سردرگمی است. شما با فشار دادن یک دکمه در زمان ثبت فیلم، بازه مورد نظر خود را درون فیلم برجسته می‌کنید و سپس به راحتی آن‌را پیدا می‌کنید! و دیگر نیازی به بازبینی کل ویدئوی ضبط شده ندارید.

شاید بارها افسوس خورده باشید که در لحظه‌‌ای خاص نتوانسته اید ویدئوی مورد نظر خود را ضبط کنید و یا مجال کافی‌ برای این کار نداشته اید، با استفاده Flagg'it دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن چندین باره دوربین فیلم برداری خود نخواهید داشت.

کافیست دوربین را در مکان مناسب قرار دهید تا عملیات ضبط فیلم آغاز شود، سپس هر زمان‌ که لحظه مورد نظر فرا رسید، دکمه Flagg'it را فشار دهید و در زمان اتمام آن‌ صحنه دوباره آن‌را فشار دهید. این عمل باعث برجسته شدن بازه ضبط شده در ویدئو شما می‌شود. Flagg'it دارای یک نرم‌افزار قوی است که عملیات ویرایش را در چند ثانیه انجام می‌دهد. به‌عنوان مثال می‌توانید بازه مورد نظر را جدا کرده و مابقی را پاک کنید، طی‌ چند ثانیه این عمل قابل انجام خواهد بود.

لازم به ذکر است که Flagg'it نه از طریق بلوتوث و نه وای-فای به دوربین شما متصل می‌شود، بلکه با ایجاد طول موجی مخصوص بین دوربین و دستگاه، اتصال بین دو دستگاه را برقرار می کند. فرقی‌ نمی‌کند که دوربین شما Sony، Cannon یا هر برند دیگری باشد، مادامیکه که دوربین شما دارای قابلیت ضبط صدا باشد Flagg'it به آن متصل می‌شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها