بهزاد فراهانی - بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون - در حالی که مشغول تمرین بازی در یک نمایش رادیویی بود، دچار عارضه قلبی شد.
کد خبر: ۷۴۶۳۸۰
بهزاد فراهانی دچار عارضه قلبی شد

بهزاد فراهانی روز پنج‌شنبه - 13 آذر ماه - سر صحنه تمرین یک نمایش رادیویی دچار حمله قلبی شده و با اورژانس به بیمارستان فیروزگر انتقال یافت.

صادق زنگنه - مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش - با تایید این خبر اعلام کرد: تشخیص پزشکان این بود که یکی از رگ‌های قلب آقای فراهانی گرفته است و ایشان حتما باید عمل شوند. این هنرمند قدیمی عصر روز پنج‌شنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت و از صبح روز جمعه - 14 آذر ماه - به بخش سی‌سی‌یو منتقل شده است و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان به سر می‌برد.

زنگنه حال عمومی بهزاد فراهانی را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: خدا را شکر حال آقای فراهانی از روز پنج‌شنبه خیلی بهتر است و خطر برطرف شده، اما فعلا باید به مدت دو الی سه روز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر باشند.

مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو در پایان گفت: مهدی دهقان‌نیری - مدیر رادیو نمایش - ظهر امروز (15 آذرماه) به نمایندگی از محمدحسین صوفی - معاون صدا - به ملاقات بهزاد فراهانی رفت.

او توضیح داد: به دلیل اینکه آقای فراهانی در بخش سی‌سی‌یو بستری هستند امکان ملاقات از ایشان چندان وجود ندارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها