آوردگاه کانادا، پربیینده ترین رقابت های فوتبال زنان در تاریخ

و حالا جام جهانی فوتبال زنان+[مجموعه عکس]

جام جم ورزشی: جام جهانی فوتبال زنان در راه است. این رقابت ها خرداد ماه سال آینده در کانادا برگزار می شود و هم اکنون سیدبندی این رقابت ها مشخص شده است.
کد خبر: ۷۴۶۳۱۷
و حالا جام جهانی فوتبال زنان+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، فیفا سیدبندی رقابت های جام جهانی 2015 کانادا را تا اعلام گروه بندی نهایی اعلام کرد. بر اساس این گزارش در سید یک برزیل، کانادا، فرانسه ، آلمان ، ژاپن و آمریکا قرار دارند. تیم های سید دو نیز کامرون، کاستاریکا، ساحل عاج ، مکزیک، نیوزلند و نیجریه هستند.

در سید سه نیز تیم های استرالیا، چین، کلمبیا، اکوادور ، کره و تایلند قرار گرفته اند و در نهایت تیم های سید چهارم نیز انگلیس، هلند، نروژ، اسپانیا، سوئد و سوئیس هستند.

رقابت های جام جهانی فوتبال زنان شش ژوئن تا پنجم جولای سال آینده در شهرهای ونکوور، ادمونتون، وینیپگ، اوتاوا، مونترال و مونکتون کانادا برگزار می شود. جام جهانی زنان با حضور 26 تیم از قاره های مختلف برگزار می شود این در حالی است که جام جهانی مردان 32 تیمه است.

به هر حال با پیشرفت فوتبال بانوان از همین اکنون پیش بینی می شود جام جهانی 2015 کانادا پربیننده ترین جام جهانی زنان تاریخ و همچنین پربیننده ترین تورنمنت ورزشی چند سال اخیر باشد. ابعاد و نحوه برگزاری این رقابت ها شاید هرگز به پای جام جهانی مردان نرسد اما مشخص است که تورنمنت بسیار مهم و پربیننده ای در پیش بود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز در رقابت های مقدماتی جام جهانی شرکت کرد اما با کسب نتایج ضعیفی حتی پیش از رسیدن به مرحله مقدماتی حذف شد.

در ادامه برخی از نمادها و لوگوهای جام جهانی 2015 فوتبال زنان را می بینید که البته نخستین عکس تصویر رسمی جام جهانی 2015 کاناداست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها