نمایشگاه LeWeb با هدف حمایت از طرح‌های نوآورانه در پاریس برگزار شد

همه فناوری‌ها در این نمایشگاه فروشی است

آموزش غواصی، شرط اصلی بازدید از نمایشگاه زیر آبی شرکت سونی در دوبی

بازدید از نمایشگاه زیرآب سونی با غواصی + تصاویر

این نمایشگاه تنها به مدت 3 روز در حال برگزاری است و در عمق 4 متری آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد. نکته جالب اینکه، این نمایشگاه تنها برای میهمانان ویژه، رسانه ها و برندگان خاص مسابقات سونی قابل بازدید است و درهای آن به روی عموم مردم بسته است.
کد خبر: ۷۴۶۲۱۳
بازدید از نمایشگاه زیرآب سونی با غواصی + تصاویر

جام جم کلیک: شهر دوبی چند سالی است که به عنوان مرکز توجه درخاورمیانه، سعی می کند با برگزاری نمایشگاه های بین المللی، اسم و رسمی برای خود دست و پا کند. شرکت سونی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، در عملی بی سابقه این روزها میهمان این شهر است.

همانطور که احتمالاً می دانید شرکت سونی اقدام به برگزاری نمایشگاه محصولات دیجیتال ضدآب خود از قبیل تلفن همراه و تبلت کرده است. این نمایشگاه تنها به مدت 3 روز در حال برگزاری است و در عمق 4 متری آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد. نکته جالب اینکه، این نمایشگاه تنها برای میهمانان ویژه، رسانه ها و برندگان خاص مسابقات سونی قابل بازدید است و درهای آن به روی عموم مردم بسته است. البته قبل از اینکه این افراد بخواهند دل به دریا بزنند باید یک دوره کوتاه مدت آموزش غواصی را طی می کنند. این نمایشگاه به عنوان X peria Aquatech تا روز یکشنبه میزبان میهمانان خواهد بود.

ممکن است این اقدام سونی تبلیغاتی و اغراق آمیز به نظر برسد ولی تفکر و بینش تیم بازاریابی این شرکت برای جلب توجه جهانیان به این محصولات ستودنی است.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها