جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از مسابقه با ذوب آهن درگیر مسائل بیرونی بودیم و نتوانستیم روی این مسابقه تمرکز داشته باشیم.
کد خبر: ۷۴۶۲۱۲
درخشان: یک نفره نمی توان با همه جنگید

حمید درخشان در نشست خبری پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به ذوب آهن بابت این پیروزی تبریک می گویم اما شرایط مسابقه به ضرر ما عوض شد. داور بازی با گل گهر سیرجان با کارت های خود، قدرت تیم ما را در این مسابقه کم کرد و پس از آن هم درگیر رای کمیته انضابطی بودیم و در واقع پیش از بازی در نیمه نهایی جام حذفی دچار مشکلات بیرونی شده بودیم.

وی افزود: در طول این هفته ذهن من درگیر رفع محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران بود. اخراج مایکل اومانیا در مسابقه امروز هم شرایط را به ضرر ما رقم عوض کرد. پیش از به ثمر رسیدن گل اول ذوب آهن نیز داور، خطا روی مهدی طارمی را نگرفت که همان توپ به گل تساوی بازی منجر شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همان خطایی را که اومانا به خاطر آن کارت زرد گرفت، بازیکن ذوب آهن نیز انجام داد اما اخطار نگرفت.

وی ادامه داد: مستحق 10 نفره شدن نبودیم تا اینگونه بازی را از دست بدهیم. با گل خوردن در دقیقه 90 هم دیگر فرصتی برای جبران نداشتیم.

درخشان گفت: با این تعداد بازیکن محروم و مصدوم، رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی هم کار بزرگی برای ما بود. پس از اینکه اومانیا از بازی اخراج شد بازیکنی نداشتیم که برای جای خالی او در نظر بگیریم. می خواستم در خط میانه تغییری ایجاد کنم اما بازیکنی روی نیمکت نداشتم.

وی درباره شعار هواداران پرسپولیس با مضمون اینکه دست هایی در کار است تا این تیم جامی نگیرد، اظهار داشت: نمی خواهم وارد این موضوع شوم اما شرایط از نظر داشتن بازیکنان محروم و مصدوم عادلانه نبود. بازیکن ما در لیگ برتر کارت قرمز گرفت و محروم شد اما در جام حذفی هم نتوانستیم از او استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: امید عالیشاه مقابل استقلال پیراهنش را درآورد و سه بازی محروم شد تا نتوانیم در جام جام حذفی هم از او استفاده کنیم. محسن بنگر هم پس از گلزنی مقابل گل گهر مانند کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد اما کارت زرد گرفت و در بازی امروز محروم بود.

وی خاطرنشان کرد: با این شرایط و این تعداد غایب، چگونه می توانیم سه مسابقه پشت سر هم 120 دقیقه بازی کنیم؟ واقعا دستم برای این مسابقه بسته بود.

درخشان در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در نیم فصل بازیکنی جذب نکرده است؟ گفت: به دلیل برگزاری مسابقات به صورت فشرده و با فاصله سه روز، فرصت نکرده ام با مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت کنم و به او فهرست بازیکنان مورد نظرم را ارائه دهم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون باید پس از پایان رقابت های نیم فصل اول، برای بازیکنان جدید فرصت داشته باشیم اما بلافاصله دو بازی برگزار کردیم تا نتوانیم روی موضوع جذب بازیکنان جدید تمرکز داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در مسابقه امروز نیز به فکر بازی بعدی در لیگ بودم تا 11 نفر را برای به میدان رفتن پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فرصتی برای جذب بازیکن جدید نداشتید، چطور با یوسف وکیا بازیکن فولاد خوزستان مذاکره کردید؟ گفت: چه کسی گفته که من با این بازیکن مذاکره کرده ام؟ من به این بازیکن زنگ نزده ام، بلکه این بازیکن فولاد بود که با من تماس گرفت. همه پرینت مکالمات خودم را گرفته ام و آن را تحویل وکیلم داده ام.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها