با شهرام شاه‌حسینی کارگردان سریال همه چیز آنجاست

به این سوال جواب نمی‌دهم، سوال بعدی

مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید و روز بعد ساعت 14 و 30 دقیقه بازپخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۱۲۶
«همه چیز آنجاست» از امشب در شبکه 3
این سریال داستان چند خانواده ‌است که به واسطه مناسبات خانوادگی یا کسب و کارشان، قصه‌های مشترکی دارند. یکی از این خانواده‌ها صاحب یک کارگاه تولیدی قدیمی است که به علت ورود کالاهای خارجی در آستانه تعطیلی است و رفع مشکلات آن اتفاقاتی را رقم می‌زند. همه چیز آنجاست، در 50 قسمت ۴۰دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه، به نویسندگی فیروز قشقایی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی ساخته شده است.
/Media/Image/1393/09/08/635528538486084943.jpg

هاشمی درباره فیلمنامه این سریال گفت: این سریال یک ملودرام اجتماعی درباره مسائل روز خانواده‌هاست و سیدمجید میرمیران و علیرضا افخمی به عنوان مشاور در کنار فیلمنامه‌نویس بوده‌اند. وی تاکید کرد: این سریال زندگی چند خانواده از جمله خانواده‌های نعمت‌الله، محسن، فانی و یوسف است که اتفاقاتی در زندگی خانوادگی یا کسب و کارشان رخ می‌دهد و آنها را به هم مرتبط می‌کند. گرچه راه‌اندازی یک کارگاه ورشکسته محور اصلی داستان است، اما داستانک‌های متعددی را به واسطه ارتباط این خانواده‌ها شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: سریال همه چیز آنجاست، قصه روز جامعه امروز ماست. در این سریال به مسائل مبتلابه جامعه پرداخته‌ایم؛ به تولید ملی و لزوم حمایت از تولیدکنندگان، تفاوت نسل‌ها، آدم‌های بلندپرواز، کسانی که می‌خواهند با کلاهبرداری به خواسته‌هایشان برسند، دغدغه‌های دختران و پسران جوان امروز و هرآنچه که این روزها بیش از گذشته در جامعه می‌بینیم.

براساس توضیحات این تهیه‌کننده، سرنوشت هر کدام از شخصیت‌های قصه گویای درستی و نادرستی راهی است که در پیش گرفته‌اند. وی می‌گوید: آنهایی که راه خطا و اشتباه را برای موفقیت انتخاب می‌کنند، تاوان می‌دهند.

این تهیه‌کننده درباره پرهیز از شعارزدگی در این سریال گفت: آن‌قدر مسائلی که در سریال مطرح می‌شود و عاقبت شخصیت‌ها ملموس و واقعی است که نگران شعارزدگی نیستیم. مطمئنم تماشاگران سریال برای بسیاری از شخصیت‌ها و رفتارهایشان مابه‌ازای بیرونی پیدا خواهند کرد.

این تهیه‌کننده ضمن اشاره به این‌که برای نقش‌های فرعی نیز از بازیگران حرفه‌ای دعوت به همکاری شده، درباره نقش‌هایی که هر بازیگر به‌عهده دارد، گفت: جمشید مشایخی نقش نعمت‌الله را به‌عهده دارد، محمد عمرانی نقش محسن و امین زندگانی نقش مهدی را بازی می‌کند. سام درخشانی در نقش فانی ظاهر شده و الهام حمیدی نقش پرستو، مهرانه مهین‌ترابی نقش اکرم، بهناز جعفری نقش خواهر محسن، آشا محرابی نقش سحر همسر فانی، حدیث میرامینی نقش مهرنوش، حسین مهری نقش مهران، امیرمهدی کیا نقش یوسف، نوشین زارع نقش نسرین، الهه فرشچی نقش بیتا، شیرین اسماعیلی نقش نازنین، مریم معصومی نقش سمانه، مزدک رستمی نقش اسماعیل، فریماه ارباب نقش بهار، مهسا موحد نقش شبنم، مختار سائقی نقش آرش، ایمان باقری نقش سیاوش، حمید نیری نقش پدر سمانه، مریم سرمدی نقش مادر سمانه، امیر گرجی نقش امیر روحی و علی گلی‌زاده نقش اسدالله را بازی می‌کنند.

به گفته این تهیه‌کننده، ناهید مسلمی در نقش ثریا همسر نعمت‌الله، فرحناز منافی‌ظاهر در نقش سوسن خواهر نعمت‌الله و ابراهیمی در نقش حمید برادر محسن از آخرین بازیگرانی هستند که در این سریال بازی کرده‌اند.

هاشمی درباره تصویربرداری سریال همه چیز آنجاست، گفت: فعلا مشغول کار هستیم. بیشتر صحنه‌های سریال تصویربرداری شده و تلاش می‌کنیم بقیه آن هم بموقع و با کیفیت خوب آماده شود.

بر اساس توضیحات هاشمی، تصویربرداری این سریال در تهران انجام شده و تدوین آن را افسانه افخمی انجام می‌دهد. بهنود یخچالی موسیقی متن را می‌سازد و امیرحسین صادقی هم صداگذاری آن را به‌عهده دارد.به گفته هاشمی، در این سریال خانه و محل کار بیشتر شخصیت‌های اصلی قصه را می‌بینیم. بیمارستان، دادسرا، پارک، بانک، مدرسه، مطب روانپزشک، رستوران و بسیاری مکان‌های دیگر در این سریال به تصویر کشیده شده است.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از: مدیرتصویربرداری محمد ناصری، صدابردار مرتضی اصلان‌زاده، طراح گریم محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، مدیر تولید مهدی بدرلو، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، برنامه‌ریز مجید موثق و منشی صحنه سهیلا کاشفی.

هاشمی درباره کارگردانی این سریال از سوی شهرام شاه‌محمدی گفت: باید کارگردانی برای این سریال انتخاب می‌‌شد که هم باانرژی باشد و هم این‌که علاوه بر داشتن سرعت مناسب، نسبت به کار حساس باشد و از ظرافت‌های کار بسادگی عبور نکند، تا این‌که با مشورت با علیرضا افخمی، شهرام شاه‌حسینی را برای کارگردانی این سریال انتخاب کردیم. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
۰
۰
من واقعا متاسف هستم بابت ساخت سریالهای اینچنینی كه هیچ بار علمی ندارد و اگر دقت كرده باشید دیالوگ های ان اكثرا تكراری و بدون نتیجه خاصی میباشد
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
ببخشید اون سحر خانوم باید چشم وگوششو باز می كرد و زن مردی كه زن دار نمی شد.اون مییخواست با خراب كردن زندگیه یه هم جنس مثل خودش قصر آرزو هاشو بساز به نظر من زیادم معصوم نیست.میخوست زن مرد زندار نشه .
فادیا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
۰
۰
واقعا سریال قشنگیه به نظر من اسم این فیلم باید بود دردسر های عظیم نه اون فیلم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها