سالار پروانه از رشت: دو سوال دارم: ۱ـ چگونه می‌ توان متوجه شد برای دستگاه‌های اندرویدی، نسخه‌ جدید سیستم عامل از طرف همان شرکت ارائه شده است تا آن را ارتقا داد؟ ۲ـ آیا می‌توان با خود دستگاه مثلا تبلت، سیستم عامل اندروید را ارتقا داد؟ اگر چنین کاری امکان پذیر است روش ارتقا را توضیح دهید.
کد خبر: ۷۴۵۹۴۳
پرسش و پاسخ:  ارتقای سیستم‌عامل اندروید

سالار پروانه از رشت: دو سوال دارم:

۱ـ چگونه می‌ توان متوجه شد برای دستگاه‌های اندرویدی، نسخه‌ جدید سیستم عامل از طرف همان شرکت ارائه شده است تا آن را ارتقا داد؟

۲ـ آیا می‌توان با خود دستگاه مثلا تبلت، سیستم عامل اندروید را ارتقا داد؟ اگر چنین کاری امکان پذیر است روش ارتقا را توضیح دهید.

پاسخ کلیک: چنانچه نسخه‌ای از سیستم‌عامل به‌صورت رسمی برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شود، شما می‌توانید با مراجعه به سایت سازنده دستگاهی که در اختیار دارید از این به‌روزرسانی آگاه شوید. (در بیشتر موارد با جستجوی محصولی که در اختیار دارید یا مراجعه به بخش Support Downloads می‌توانید به این به‌روزرسانی‌ها دسترسی یابید).

در پاسخ به پرسش دوم نیز باتوجه به پشتیبانی بیشتر دستگاه‌های اندرویدی از اتصال وای ـ ‌فای و امکان دسترسی این دستگاه‌ها به اینترنت، روشی در سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است که از طریق آن به‌طور خودکار هنگام اتصال به شبکه‌ اینترنت، وجود فایل‌های به‌روزرسان برای دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که به‌روزرسانی برای دستگاه موجود باشد، پیغامی برای شما نمایش داده شده و با انتخاب گزینه‌ به‌روزرسانی می‌توانید عملیات دانلود و نصب بسته به‌روزرسانی را انجام دهید.

برای بررسی دستی وجود نسخه‌ به‌روز سیستم‌عامل اندروید برای دستگاهتان نیز می‌توانید پس از مراجعه به Settings روی About phone فشار دهید. در ادامه روی Software updates فشار دهید و در نهایت Update یا Check for updates را انتخاب کنید. در صورتی‌که به‌روزرسانی جدیدی برای دستگاه شما منتشر شده باشد عملیات دانلود به‌روزرسانی آغاز و دیگر مراحل نصب و به‌روزرسانی نیز با پیغام‌هایی روی دستگاه به شما نمایش داده می‌شود.

توجه: پیش از به‌روزرسانی سیستم‌عامل دستگاه‌های هوشمند خود از اطلاعاتتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و همواره برای به‌روزرسانی دستگاه باتری آن را کاملا شارژ کنید تا حین عملیات به‌روزرسانی دستگاه شما خاموش نشود.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سالار پروانه
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
مرسی از راهنماییتون و تبریك میگم برای داشتن چنین سایت پرمحتوایی از همینجا دستان پرمهرتان را به گرمی میفشارم . خسته نباشید.
محمد رضا شاهبداقی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
۰
۰
با توجه به سوال منظور ایشان این است كه ایا بجز راه هایی كه شما توضیح دادید راه دیگری برای اپدیت اندرویید هست مثلا من galexy tab 8/9. دارم و سامسونگ دیگر اپدیتی برای اندروید ان ارایه نكرد ایا میتوانم مثلا پس روت كردن ان اندروید ان را ارتقا ء دهم با تشكر از كلیك ممنون میشم پاسخ اینجانب را بدهید از كرج هستم
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
۰
۰
سلام من همین كارایی كه گفتین رو انجام دادم ولی در پایان مینویسه processing failed باید چه كار كنم؟

نیازمندی ها