سلفی یکصد میلیون ستاره در کنار هم

تصویر ۱.۵ گیگاپیکسلی ناسا از کهکشان آندرومدا

مشکلی دیگر در آیفون 6

جابجایی دوربین سلفی آیفون 6

گزارش‌هایی در Reddit منتشر شده که حکایت از جابجایی دوربین سلفی آیفون ۶ در محل خود دارد.
کد خبر: ۷۴۵۳۷۶
جابجایی دوربین سلفی آیفون 6

به گزارش جام جم کلیک: پس از انتشار خبری در مورد خم شدن آیفون‌های اپل در جیب برخی از کاربران، حال گزارش‌هایی در Reddit منتشر شده که حکایت از جابجایی دوربین سلفی آیفون ۶ در محل خود دارد.

انتشار موج جدیدی از تصاویر و شکایت‌ها در Reddit، حکایت از مشکل جدیدی برای آیفون ۶ اپل دارد. براساس تصاویر و گزارش‌های منتشر شده، دوربین سلفی آیفون ۶ در محل خود جابجا می‌شود و با جابجایی آن، هاله‌ای خاکستری رنگ در کنار دوربین پدیدار می‌شود.

شماری از کاربران تصاویری را نیز همراه با گزارش‌های خود منتشر کرده‌اند تا این مشکل به روشنی مشخص شود. با توجه به موارد گزارش شده به نظر می‌رسد این مشکل فقط در آیفون ۶ مشاهده شده و کاربران آیفون ۶ پلاس با چنین مساله‌ای روبرو نیستند.

یکی از کاربران Reddit که خود را یکی از کارکنان اپل استور معرفی کرده، به مشکلات گزارش شده پاسخ داده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کاربر، اپل هنوز واکنشی به مساله‌ی پیش آمده نشان نداده، اما در صورت وجود چنین مشکلی، کل پنل صفحه‌نمایش که شامل دوربین سلفی است تعویض خواهد شد. همچنین وی احتمال تعویض کل گوشی را با یک نسخه‌ی جدیدتر مطرح کرده است.

قابل ذکر است برخی کاربران ایرانی نیز این مشکل را گزارش کرده‌اند که صحت این خبر را تایید می‌کند. باید منتظر باشیم و ببینیم اپل در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها