زن سابقه‌دار پس از آزادی از زندان سرقت و جیب‌بری‌های خود را از فروشگاه‌های غرب تهران آغاز کرد و اکنون پلیس با به‌دست آوردن چهره متهم تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کرده است.
کد خبر: ۷۴۵۳۴۳
جیب‌بری سریالی از مشتریان فروشگاه‌ها

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زن جوانی با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران و اعلام شکایتی عنوان کرد: روز حادثه برای خرید به فروشگاهی در غرب تهران رفته و پس از خرید متوجه شدم کیفم پاره شده و کارت بانکی‌ام از داخل آن به سرقت رفته است. اطراف را جست‌و‌جو کرده و متوجه زنی شدم که با مشاهده من سراسیمه فرار کرد و در میان جمعیت ناپدید شد. تصور می‌کنم او سارق عابر بانک بود.

با تشکیل پرونده قضایی، ماموران با اطلاعاتی که از مالباخته به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از تنها مظنون سرقت پرداخته و او را تحت تعقیب قرار دادند و متوجه شدند ساعاتی پس از حادثه پول موجود در کارت مالباخته برداشت شده است. در حالی که جست‌و‌جوهای پلیس برای شناسایی و دستگیری این زن آغاز شده بود، زنان و مردان دیگری با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را از یک زن مطرح کردند.

با تحقیقات از آنها مشخص شد زمانی که برای خرید به مغازه یا فروشگاه‌های غرب تهران رفته‌اند، زن جوانی به عنوان مشتری وارد این مراکز شده و مخفیانه آنها را زیر نظر گرفته و سپس از غفلتشان استفاده کرده و با تیغ موکت‌بری جیب یا کیف آنها را بریده و پول، کارت بانکی و گوشی تلفن همراهشان را به سرقت برده است.متهم با کارت‌های اعتباری که رمزشان نیز در کنار آن قرار داشت اقدام به خرید سکه و طلا کرده بود.

این در حالی بود که تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از زن سارق با هم مطابقت داشت و نشان می‌داد، تمام سرقت‌ها از سوی یک زن انجام می‌شود.

تحقیقات برای یافتن وی ادامه داشت تا این که دو روز پیش وقوع جیب بری دریکی از فروشگاه‌های غرب تهران به پلیس گزارش شد.

ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند که زن مالباخته گفت: در حال خرید بودم که زنی با تیغ موکت بری کیفم را پاره کرد و عابربانکم را برداشت. متوجه موضوع شده و به تعقیب او پرداختم که متهم با چاقو مرا تهدید کرد و گریخت اما دوربین مدار بسته تصویرش را ثبت کرده است.

با ثبت تصویر وی و نشان دادن آن به دیگر مالباختگان مشخص شد این تصاویر متعلق به همان سارق فراری است. ماموران که احتمال می‌دادند متهم فردی سابقه‌دار باشد به بررسی بانک مجرمین در پلیس آگاهی پرداخته که مشخص شد او یک جیب‌بر حرفه‌ای بوده و مدتی پیش از زندان آزاد شده است.

پلیس با شناسایی مخفیگاه‌های متهم تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها