رئیس جمهور در جمع مردم گلستان گفت: پای وعده های نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان هستم و تا لحظه آخر و با همه توانم ایستاده ام.
کد خبر: ۷۴۴۹۸۷
روحانی:پای وعده‌هایم با همه توان ایستاده‌ام

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر حسن روحانی که امروز به استان گلستان سفر کرده است افزود: آشنایی من با این استان زیبا به زمانی برمی گردد که هنوز استان مستقلی نبود و نخستین بار آبان سال 1344 به این شهر آمدم و ماه رمضان آن سال در این شهر بودم که از آن زمان 50 سال می‌گذرد.

وی گفت : اما امروز گلستان ما به مراتب از دیروز سرزنده تر، شاداب تر و آماده تر برای خدمت به ایران عزیز است.

روحانی اظهار داشت: پیش از پیروزی در انتخابات به شهر شما آمدم و استقبال گرم شما را آن روز شاهد بودم و استقبال بسیار گرم امروز شما را در خیابانها در مسیر راه از فرودگاه تا این استادیوم و اجتماع شکوهمند و پرشور زنان و مردان فارس و ترکمن و بلوچ و همه اقوام از شیعه و سنی و همه مردم این دیار دیدم که از گذشته تاریخ عاشق اسلام و قرآن و پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت بودند و هستند.

دولت برنامه زیادی برای توسعه گلستان دارد

رئیس جمهور در فرودگاه بین المللی گرگان، مردم گلستان را سختکوش و دلاور خطاب کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در دهمین سفر دولت از استان سرسبز و زیبای گلستان دیدار می کنم.

روحانی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در گرگان افزود: دولت برنامه های زیادی را برای توسعه این استان با حضور وزیران و استاندار گلستان بررسی کرده و برای بررسی بیشتر آن به گلستان آمده است.

رئیس جمهور با بیان این که فردا در روز دوم سفر خط ریلی ایران - ترکمنستان - قزاقستان در گرگان افتتاح خواهد شد، افزود: امیدواریم این طرح مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی گلستان و کشور را شتاب بیشتری ببخشد.

چند تن از وزیران و معاون رئیس جمهور او را در سفر به گلستان همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همسران جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
سلام اقای روحانی چرا همسران جانباز در سایت وارد نمیكند بنیاد شهید وفرزندانمان را می گوید جانباز اجازه بدهد چرا خواهشمندیم رسیدگی فرمایید تهران بیان كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها