جام جم ورزشی: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: رضایت نامه ام را بدهند تا به جایی بروم که هم پول داشته باشد و هم آرامش، زیرا استقلال در شرایط کنونی هر دو را ندارد.
کد خبر: ۷۴۴۹۲۸
بیک زاده: استقلال نه پول دارد و نه آرامش

هاشم بیک زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت: به پیروزی در این مسابقه نیاز زیادی داشتیم و به خاطر این نتیجه به هواداران واقعی استقلال تبریک می گویم.

وی ادامه داد: واقعا زحمت کشیدیم و هرچه داشتیم در میدان پیاده کردیم اما ظاهرا تماشاگران دوست ندارند استقلال به پیروزی برسد چون با وجود پیروزی هم به ما فحش می دهند.

بیک زاده گفت: وجدان هیچ بازیکنی اجازه نمی دهد در زمین کم کاری کند. دو سال پیش با اینکه بازی های خوبی انجام دادم و با تیم ملی به جام جهانی صعود کردیم، هجمه زیادی را تحمل کردم.

وی خاطرنشان کرد: با این شرایط نمی توانیم کار کنیم. چرا باید امیر قلعه نویی فحش بشنود؟ شاید این هوداران دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد. فکر می کنم آنها از طرف کسی سازماندهی می شوند.

مدافع ملی پوش استقلال گفت: باید چه کاری انجام دهیم که با غیرت خطاب شویم؟ با وجود فشار روانی زیاد، به پیروزی رسیدیم اما بازهم به ما فحاشی می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کند این شعارها از سوی چه کسی برنامه ریزی می شود؟ گفت: نمی دانم ولی مطمئنم شعارها خودجوش نیست.

بیک زاده در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال جدا می شود؟ گفت: با این شرایط بله. وقتی برخورد هواداران را دیدم، گریه ام گرفت. رضایت نامه ام را بدهند تا به تیمی بروم که هم پول می دهد و هم آرامش داشته باشم نه استقلال که نه پول دارد و نه آرامش.

وی درباره جدایی ملی پوشان از استقلال اظهار داشت: مشکل از جای دیگری است که هم اکنون نمی توانم درباره آن اظهار نظر کنم.

مدافع استقلال درباره درگیری محسن فروزان و امیرحسین صادقی دروازه بان و مدافع این تیم گفت: حرف زدن درباره این موضوع وظیفه من نیست اما بازیکنان باید پشت هم باشند. وقتی تماشاگران چنین شعارهایی می دهند بازیکنان باید از یکدیگر حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها