جام جم ورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید نفت باور نداشت پرسپولیس را شکست می‌دهد. به گفته درخشان اشتباهات داوری بیداد می‌کند.
کد خبر: ۷۴۴۶۸۹
واکنش درخشان به شکست پرسپولیس مقابل نفت

حمید درخشان پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد:‌ امروز روز بد من بود ولی خوشحالم تیمم فوتبال خوبی بازی کرد. ما مستحق باخت نبودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. من از بازیکنان و بازی آنها کاملا راضی هستم.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان خارجی ما اشتباه فاحشی انجام دادند که باعث شد بازی را از دست بدهیم. نفت باور نداشت بتواند ما را ببرد. ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ان‌شاءالله تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی بعد و سعی می‌کنیم روز جمعه با یک پیروزی مقابل ذوب‌آهن به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه به اشتباهات داوری اشاره کرد و گفت: چقدر از اشتباهات داوری صحبت کنیم. داور پنالتی ما را نمی‌بیند و قضاوت بدی انجام می‌دهد. این قدر قضاوت‌های داور اشتباه بود که صدای تماشاگران هم درآمد. نمی‌دانم داوران به دنبال چه هستند؟ واقعا اشتباهات داوری بیداد می‌کند. ما چوب داوری را می‌خوریم. کمیته انضباطی ما را محروم می‌کند و در نهایت داوران بد برای ما قضاوت می‌کنند. شما آمار نیمه اول را ببینید. ببینید بازیکنان نفت چند بار روی هادی نوروزی مرتکب خطا شدند. اما مایکل اومانا فقط یک بار خطا انجام داد که داور بلافاصله به او کارت زرد نشان داد.

وی خطاب به داوران گفت: مردم قضاوت می‌کنند و اشتباه‌های شما را تشخیص می‌دهند. به خاطر همین موضوع در بازی امروز به شما اعتراض می‌کردند. آنقدر قضاوت بد انجام دادید که صدای تماشاچی هم درآمد. امیدوارم در آینده دقت بیشتری داشته باشید.

وی در ادامه درباره استفاده از بازیکنان تیمش هم گفت: ما یک تیم هستیم و بازیکن محور نیستیم. ما امروز روی دو اشتباه فردی دو گل خوردیم اما زحمت کشیدیم و روی برنامه‌های تاکتیکی به گل رسیدیم. من خوشحالم که تیمم در حال رشد کردن است و همه از فوتبال بازی کردن آن لذت می‌برند. امروز روز بدی برای فوتبالیست‌های خارجی‌مان بود و آن‌ها در بدترین دقایق ممکن اشتباه کردند که ما حتی فرصت جبران کردن نداشتیم. اشتباه کردن در دقیقه 92 واقعا یک فاجعه است.

او همچنین تاکید کرد: من از بازیکنانی که امروز به عنوان بازیکن جایگزین برای تیمم بازی کردند تشکر می‌کنم. آنها واقعا عملکرد خوبی داشتند. ما یک تیم هستیم و خوشحالم که تیمم بازیکن محور نیست و روی کارهای تاکتیکی به گل می‌رسد. این نقطه امیدواری برای ماست و امیدوارم روز به روز به روند رو به رشد‌مان ادامه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها