جام جم ورزشی: در جلسه مخفیانه اعضای هیات مدیره استقلال هیچکس جرات مطرح کردن برکناری قلعه‌نویی را به خود نداد و البته به خاطر بیرون رفتن حرف‌ها سکوت کردند و حرفی نزدند!
کد خبر: ۷۴۴۵۴۹
جلسه مخفیانه مدیران استقلال برای تصمیم‌گیری در مورد قلعه‌نویی

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی روز یکشنبه به طور مخفیانه برگزار شد که بعد از نتایج ضعیف آبی‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر و حذف از رقابتهای جام‌حذفی انتظار می‌رفت تصمیمات جدی در خصوص کادر فنی اتخاذ شود اما با وجود بحث‌هایی که در این باره مطرح شد هیات مدیره نتوانست پیرامون برکناری قلعه‌نویی رای‌گیری کند و در نهایت با جریمه 10 درصدی این پرونده به ظاهر بسته شد.

این جلسه درحالی به مکانی غیر از ساختمان باشگاه منتقل شد که اعضای هیات مدیره تا آخرین لحظات از تغییر مکان آن با خبر نبودند اما افشارزاده مدیرعامل باشگاه به ناگاه چنین تصمیمی را گرفت تا دیگر اعضا خود را به ساختمان مدنظر مدیرعامل برسانند. با این حال از درون جلسه اطلاعاتی به افرادی خاص منتقل شد که با وجود مخفی کاری‌های فراوان مکان آن لو برود.

جالب اینکه بعد از حضور خبرنگاران به مکان یاد شده، یکی از اعضای حاضر در نشست که از این قضیه شوکه شده بود برق اتاق مجاور به بیرون را خاموش کرده و اتاق جلسه را نیز تغییر داد تا به ظاهر از بیرون همه چیز عادی و ساختمان خالی از سکنه به نظر برسد درحالی که درون اتاق جلسه بحث‌های داغی در جریان بود.

همانطور که انتظار می‌رفت بررسی وضعیت کادر فنی و سرنوشت آنها روی نیمکت آبی‌ها مهمترین برنامه کاری این جلسه بود. به ظاهر همه اعضا از این نتایج ناراضی بودند و حتی عنوان کردند که روند طی شده مطلوب نبوده و بهتر است تغییراتی در کادر فنی اعمال شود اما وقتی پیشنهاد شد حاضرین در جلسه گزینه‌های مورد نظر خود را برای جایگزینی قلعه‌نویی اعلام کنند به ناگاه سکوت جلسه را فرا گرفت!

درحالی که تا چند دقیقه قبل بحث کنار گذاشتن قلعه‌نویی البته در لفافه مطرح شده اما هیچ یک از اعضا نتوانست گزینه مورد نظر خود را به دیگران اعلام کند. اعضا در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که گزینه‌ای برای جایگزینی قلعه‌نویی وجود ندارد و باید با شرایط موجود کنار آمد اما به نظر می‌رسد هیچکس نمی‌خواست پیشنهاد تغییر به نام وی تمام شود. در این بین سکوت افشارزاده هم معنادار بود تا جایی که وی هیچ بحثی در خصوص برکناری قلعه‌نویی مطرح نکرد و به دنبال این بود توپ به زمین هیات مدیره بیفتد.

در این جلسه البته بحث انتخاب یک مربی خارجی نیز مطرح شد اما در کوران مسابقات انتخاب یک مربی خارجی از نظر اعضا ریسک بزرگی خواهد بود چرا که علاوه بر هزینه‌های فراوان، عدم شناخت لازم مربی خارجی هم می‌تواند بر مشکلات موجود بیافزاید. البته یکی از اعضا به این قضیه هم اشاره کرد که دستیاران ایرانی که مربی خارجی برای خود انتخاب خواهد کرد در درازمدت چوب لای چرخ وی خواهند گذاشت تا موفق عمل نکند.

هیات مدیره استقلال در حساس‌ترین جلسه سال خود درحالی تصمیم به جریمه 10 درصدی کادر فنی و بازیکنان گرفت که با وجود نارضایتی از عملکرد قلعه‌نویی نه گزینه‌ای برای برکناری وی داشت و نه جرات این کار را. با این حال پرونده تغییر در کادر فنی تا دو بازی آینده تیم باز خواهد بود. در صورتی که استقلال در دو دیدار ابتدایی دور برگشت نتواند نتیجه لازم را کسب کند و شرایط دیگر مدعیان بالای جدول نیز به گونه‌ای رقم بخورد که وضعیت آبی ها بدتر شود با تشکیل یک جلسه اضطراری برکناری امیر قلعه‌نویی کلید خواهد خورد.

یکی دیگر از موضوعات مهم این جلسه مطرح شدن حذف دو عضو این هیات مدیره بر اساس گفته‌های امیررضا خادم بود که اعضای هیات مدیره به ظاهر این موضوع را جدی نگرفتند و حتی به رئیس هیات مدیره نیز تاکید کردند که از همکاری‌های وی راضی هستند اما این تعارفات نتوانست منجر به تصمیمی جدی شده تا با امضای همه حاضرین به وزارت ورزش ارسال شود.

اختلافاتی که بین برخی اعضای هیات مدیره به وجود آمده و دورخیز برخی از آنها برای رسیدن به ریاست این هیات باعث شده بود تا در جلسه روز گذشته هیچ یک از اعضا نتواند نظر قطعی خود را در خصوص موضوعات طرح شده بیان کند و به نوعی با احتیاط کامل نظراتش را اعلام کند تا مبادا اظهاراتش به بیرون درز پیدا کرده و علیه وی جبهه گیری کند.

در این بین برخی ها ترس از این داشتند که صحبت های مطرح شده در این جلسه محرمانه به نوعی همزمان توسط قلعه‌نویی شنود شود. این بی اعتمادی باعث شده بود تا هیچکس جرات حرف زدن صریح را نداشته باشد!

با اتفاقاتی که رخ داده باید منتظر دو بازی ابتدایی دور برگشت لیگ برتر بوده و شرایط جدول را سنجید تا با وجود تمام احتیاط هایی که در خصوص امیر قلعه‌نویی صورت می‌گیرد که آیا هیات مدیره سرانجام تصمیم به برکناری وی خواهد گرفت یا خیر؟(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها