رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح:

کارت معافیت جعلی نداریم

اعتراض شدید مدافع سابق پرسپولیسی ها

ماهینی: یک باره حکم اعدام هم بدهند دیگر!+عکس

جام جم ورزشی: بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: کار ما برای دریافت کارت معافیت سربازی بدتر از قتل بوده است که نمی‌بخشند؟
کد خبر: ۷۴۴۵۴۸
ماهینی:  یک باره حکم اعدام هم بدهند دیگر!+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، حسین ماهینی بازیکنی که به دلیل باطل شدن کارت معافیتش نمی‌تواند تا پایان فصل در هیچ تیمی بازی کند.

وی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: مرگ یک فوتبالیست زمانی است که فوتبال را از او بگیرند. 2 سال رایگان باید بازی کنیم. تیم خودمان و تیم ملی را از ما گرفتند. جام ملت‌ها را هم گرفتند. به یک باره حکم اعدام هم بدهند دیگر. به فکر ما نیستید چند ثانیه به خانوادهایمان فکر کنید.

وی ادامه داد: مگر در برنامه‌ 90 فردوسی پور از خانواده ای که عزیزشان را از دست داده بود حکم بخشش قاتل را نگرفت؟ یعنی کار ما بدتر از آدم کشتن بود که ما را را نمی‌بخشند؟

ماهینی گفت: یعنی خدا را شکر در مملکت ما هیچکس کار اشتباهی نکرده است؟هیچ تخلف و سوء استفاده‌ای نشده؟ آنها پول بیت المال نبوده؟ بعد ما که این همه در باران و برف و در گرمای 50 درجه برا 40 میلیون هوادار و برای تیم ملی‌مان خدمت، تمرین و بازی کردیم پول مفت بیت المال گرفتیم. آنهایی که ورزش حرفه ای یا فوتبال بازی کرده|‌اند، می‌دانند چی میگویم.

ملی پوش سابق فوتبال گفت: به جان عزیزترین بستگانم این حرف‌ها را برای خودم نمی‌زنم، برای یک سری جوان میگویم که با این تصمیم دارند نابود میشوند. من به 90 درصد از آرزوهایم در این فوتبال رسیدم و خدا را روزی

3 هزار میلیارد شکر می‌کنم، اما به فکر این جوان ها و خانواده هایشان باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها