فرمانده نیروی دریایی ارتش:

هیچکس جرات تهدید ایران را ندارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ۴ فروند ناوچه گشت دریایی فجر، شمس، فتح و نور و همچنین ۲ فروند ناو کلاس سیریک و کلات مجهز به سامانه‌های موشکی سطح به سطح، به یگان‌های نیروی دریایی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۴۸۳
تجهیز نیروی دریایی ارتش به سلاح‌های جدید

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز دوشنبه در حاشیه مراسم الحاق دستاوردهای جدید این نیرو تصریح کرد: امروز با حضور فرمانده کل ارتش، 4 فروند ناوچه گشت دریایی فجر، شمس، فتح و نور و همچنین 2 فروند ناو کلاس سیریک و کلات مجهز به سامانه‌های موشکی سطح به سطح، به یگان‌های نیروی دریایی ارتش ملحق ‌شد.

وی با بیان این‌که این ناوچه‌ها به موشک‌های حساس و کاملا بومی مجهز شده‌اند، اظهار داشت: حرکت بزرگی در دستور کار است تا شناورهای نیروی زمینی ارتش به موشک مجهز شوند. این ناوچه‌ها با توجه به حجم کوچکی که دارند، از دید رادارهای دشمن پنهان هستند و این قابلیت موشکی ما را بالا می‌برد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برخی دیگر از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، ادامه داد: امروز 2 فروند بالگرد SH با قابلیت عملیات ضد زیردریایی که تاکنون استفاده نشده بودند با کمک پنها تعمیرات اساسی و به سامانه پرتاب اژدر مجهز شدند. یک فروند بالگرد نیز برای عملیات‌های ضد سطحی به موشک هوا به سطح مجهز شده است.

سیاری با بیان این‌که سامانه پرتاب اژدر بر روی این بالگردها نصب شده و اژدرهای آنها تست موفقی داشته است، گفت: یک هواپیمای بال‌ثابت نیز که برای گشت و شناسایی به کار می‌رود امروز به نیروی دریایی الحاق می‌شود.

وی افزود: یک هواناو نیز تعمیر اساسی و به موشک مجهز شده که آن نیز امروز به نیروی دریایی ملحق می‌شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها