جوان فوتبالیست که با فریب پسر نوجوان از او کلاهبرداری صد میلیون تومانی کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۷۴۴۴۴۸
کلاهبرداری 100 میلیونی جوان فوتبالیست

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی همراه پسر هفده ساله‌اش به پلیس آگاهی غرب استان تهران آمد و از سرقت سند خانه خواهرش خبر داد و گفت: پسرم بدون اطلاع من و خانواده‌ام، سند زمین خواهرم را از خانه مان برداشته و آن را در اختیار پسر جوانی به نام محسن قرار داده و محسن هم با جعل عنوان، زمین را فروخته است.

پس از این شکایت ماموران به تحقیق از پسر شاکی پرداخته که او اظهار کرد: چند بار از پدرم پول خواستم، اما او مخالفت کرد به همین دلیل مجبور شدم برای خرید وسایل و شرکت در مسابقات ورزشی از مردی 10 میلیون تومان قرض کنم اما نتوانستم آن را بازگردانم. موضوع را با دوستم در میان گذاشتم که او مدعی شد مردی را می‌شناسد که اگر سند خانه یا زمینی را به وی بدهیم او در برابر اسناد به ما پول قرض می‌دهد.

وی افزود: سند زمین متعلق به عمه‌ام را سرقت کرده و همراه دوستم به سراغ آن مرد رفتیم. مرد جوان که خود را فوتبالیست یکی از تیم‌های معروف معرفی می‌کرد، سند را از من گرفت و با همدستی دختری جوان و یکی از دوستانش آن را در دفترخانه به نام خود زد و 10 میلیون تومان به من داد. وقتی پدرم متوجه ماجرا شد به دفترخانه رفته و متوجه شدیم، جوان فوتبالیست زمین را به قیمت صد میلیون تومان فروخته است.هم‌اکنون تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری فوتبالیست جوان و همدستانش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها