اخاذی از خانم‌ها با شگرد انتشار عکس‌های مبتذل

«نسرین قلابی» دستگیر شد

مردی که خود را در یکی از شبکه های اجتماعی، «نسرین» معرفی کرده بود ، در بیرجند دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۴۱۸۴
«نسرین قلابی» دستگیر شد

سرهنگ سید غلامرضا حسینی، رییس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هنگام پایش فضای مجازی متوجه شدند شخصی که خود را «نسرین» معرفی کرده بود با بارگذاری عکس های مبتذل با کاربران یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به برقراری ارتباط می کند.

وی افزود: این فرد با بارگذاری عکس های مبتذل خود فرهنگ بی بند و باری را در جامعه رواج می داد که کارآگاهان با ردگیری های سایبری دریافتند که مالک تلفن همراه با جابه جایی عکس ها فقط قصد تحریک کاربران خود را دارد.

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: در ادامه کارآگاهان خود را یکی از کاربران او معرفی کردند و با استفاده از شگردهای سایبری متوجه شدند که این شبکه اجتماعی تلفن همراه توسط یک مرد هدایت می شود و اسم «نسرین» و عکس های مبتذل که بنا به ادعای وی عکس های خودش بوده و فقط دامی برای سوء استفاده و اخاذی است.

سرهنگ حسینی افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضایی خود را طعمه فرد هرزه نگار قرار دادند و هنگامی که او قصد اخاذی از کارآگاهان را داشت در محل سکونتش در یکی از خیابان های مرکزی بیرجند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی گفت: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرده که از طریق این نرم افزار و بارگذاری عکس های مبتذل و استفاده از اسم دختر قصد داشته تا از کاربران خانم که با وی ارتباط برقرار می کردند عکس های شخصی گرفته و از کاربران مرد اخاذی کند.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی افزود: با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها