جام جم ورزشی: امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی امروز چند موضع گیری بخصوص داشت.
کد خبر: ۷۴۴۱۶۰
اعلان جنگ قلعه‌نویی علیه نبی

قلعه‌نویی در انتهای این نشست ضمن انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال و کمیته های انضباطی و داوری، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال را فردی دانست که پشت پرده تمام تصمیمات فدراسیون است.

قلعه‌نویی که قبلا پس از مصاحبه مقابل تراکتورسازی نبی را به اعمال نظر در زمان انتشار آرای انضباطی متهم کرده بود، امروز هم حرف های دیگری زد که البته باز هم ریشه اش به همان بازی برمی گشت. جالب اینکه نبی و قلعه‌نویی همواره روابط نسبتا خوبی داشتند و در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی دبیرکل و همه کاره فدراسیون بود.

سرمربی استقلال که به دلیل اعتراض به رای داور محروم شده، این محرومیت را به نبی نسبت داد و گفت: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکردم جز بعد از دو بازی مقابل سپاهان و پرسپولیس. آقای حسن‌زاده دنبال بهانه می‌گشتند تا مرا محروم کنند و در حالی که گزارش داوری به آنها نرسیده، اقدام به محرومیتم کردند و به نوعی دیگر شورش را در آورده‌اند. در خصوص محرومیت من چیزی پیدا نکرده‌اند و گفته‌اند چون از محوطه خارج شده‌ام باید محروم شوم.

اما مهمترین قسمت حرف های سرمربی استقلال، جایی بود که او از ارائه شکایتش به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت، کمیسیون که مدت هاست قصد دارد گزارشی را درباره فساد در فوتبال ایران منتشر کند. مشخص نیست که این قسمت از حرف های قلعه‌نویی به نبی برمی گشت یا نه اما او گفت: ما هم بیکار ننشسته ایم. یکسری مدارک جمع‌آوری کرده‌ایم تا به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهیم شاید آنها به یکسری کارها رسیدگی کنند.(ورزش 3)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها