حاجی‌زاده از کرج: مدتی است پس از روشن شدن رایانه و ورود به دسکتاپ، هر چند دقیقه یکبار صدایی از اسپیکر پخش می‌شود با این مضمون (DANGER DANGER) گویا یک فایل صوتی پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۳۹۱۶
پرسش و پاسخ:  پخش صدای هشدار خطر! خطر!

حاجی‌زاده از کرج: مدتی است پس از روشن شدن رایانه و ورود به دسکتاپ، هر چند دقیقه یکبار صدایی از اسپیکر پخش می‌شود با این مضمون (DANGER DANGER) گویا یک فایل صوتی پخش می‌شود. این صدا تا زمان خاموشی ادامه دارد و تکرار می‌شود. در ضمن از ویندوز 7 نسخه‌ 32 بیتی استفاده می‌کنم و آنتی‌ویروس به‌روز شده است. ویندوز هم چند بار عوض کردم و ویروس هم ظاهرا ندارم.

پاسخ کلیک: پرسش بسیار جالبی مطرح کردید و جالب‌تر پاسخ آن است. خطر، خطر، هشداری است که شما را نسبت به یک خطر آگاه می‌کند.

این پیغام نه ویروس است نه مشکل نرم‌افزاری. نرم‌افزار نصب شده روی سیستم‌عامل شما که به بررسی عملکرد فن‌های خنک‌کننده می‌پردازد، به شما این هشدار را می‌دهد. به احتمال زیاد یکی از فن‌هایی که نرم‌افزار مورد بررسی قرار می‌دهد با مشکل مواجه بوده یا دمای مشخص شده برای دریافت هشدار بسیار پایین است و برنامه مدام هشدار می‌دهد. فن‌های خنک‌کننده را بررسی کنید و نرم‌افزار مربوط را نیز که در بیشتر موارد به وسیله درایورها یا یک برنامه‌ جانبی روی سیستم‌عامل نصب شده، پیدا کرده و تنظیمات آن را بررسی کنید. (نرم‌افزار EasyTune 5 در مادربوردهای گیگابایت از این صدا برای اعلام هشدار کمک می‌گیرد)

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها