شاید ال جی گوشی خمیده G Flex 2 را برای ژانویه 2015 عرضه کند

عرضه ال‌جی جی‌فلکس 2 در ژانویه 2015

چند وقتی هست که شایعاتی در مورد G Flex 2 شنیده می شود و این شایعات حکایت از عرضه این محصول تا پایان سال 2014 میلادی یا سه ماهه اول سال 2015 میلادی دارد
کد خبر: ۷۴۳۸۹۹
عرضه ال‌جی جی‌فلکس 2 در ژانویه 2015

به گزارش جام جم کلیک: اگر به یاد داشته باشید سال گذشته شاهد حضور گوشی ال جی G Flex بودیم که در کنار سامسونگ گلگسی Round، یکی از دو محصول خمیده معرفی شده آن سال بود. سامسونگ امسال از گوشی گلکسی نوت Edge رونمایی کرد ولی ظاهرا ال جی همچنان به معرفی محصول در سری G Flex علاقه مند است. چند وقتی هست که شایعاتی در مورد G Flex 2 شنیده می شود و این شایعات حکایت از عرضه این محصول تا پایان سال 2014 میلادی یا سه ماهه اول سال 2015 میلادی دارد که احتمال وقوع حالت دوم بیشتر است.

با توجه به اطلاعاتی خیلی جزئی که حتی منبع ارائه کننده آن هم مشخص نیست، کمپانی ال جی گوشی خمیده G Flex 2 را در ماه ژانویه سال آینده و درخلال نمایشگاه بین المللی CES رونمایی می کند.

این نمایشگاه از 6 ژانویه یعنی 16 دی، کار خود را شروع می کند که با این اوصاف یک ماه دیگر شاهد عرضه دومین تلفن هوشمند خمیده از یک کمپانی کره ای خواهیم بود.

در این محصول جدید انتظار می رود از ویژگیهای سخت افزاری و نرم افزاری سطح بالا استفاده شود. در G Flex 2 همچنان شاهد استفاده از یک صفحه نمایش OLED پلاستیکی اما با دقت تصویر فول اچ دی (1080×1920 پیکسل) خواهیم بود. پوشش هوشمند خود ترمیمی (Self-Healing) استفاده شده در این محصول هم ظاهرا با بهبودهایی همراه می باشد و گفته می شود G Flex 2 از نظر ابعاد، کوچکتر از نسل قبلی خود است.

منبع: سخت‌افزار مگ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها