بیم‌ها و امیدها و حواشی فیلم‌های جدید

10 فیلم مهم جشنواره فجر امسال و حواشی‌شان

فیلم ده‌نمکی، بعد از جشنواره فجر جلوی دوربین می‌رود

آغاز پیش تولید فیلم «رسوایی 2»

جلوه‌های ویژه «رسوایی 2» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی، پیش از شروع فیلمبرداری آغاز شد.
کد خبر: ۷۴۳۷۰۶
آغاز پیش تولید فیلم «رسوایی 2»

به دلیل داشتن پروسه طولانی، ساخت جلوه‌های ویژه کامپیوتری این فیلم سینمایی، زود‌تر از فیلمبرداری آغاز شده است. ششمین فیلم مسعود ده‌نمکی، بعد از جشنواره فیلم فجر، جلوی دوربین خواهد رفت. پیش‌تولید «رسوایی 2» از اول آذر شروع شده است و ده‌نمکی مشغول انتخاب عوامل است. از میان عوامل این پروژه تاکنون، حضور فرشاد گل‌سفیدی به‌عنوان مدیر فیلمبرداری و مجتبی امینی به عنوان مدیر تولید قطعی شده است.
«رسوایی ۲» که قرار است فیلمی با مضمونی عرفانی/ اخلاقی و داستانی تخیلی باشد؛ نگارش فیلمنامه‌اش به تازگی پایان یافته است. عمده‌ لوکیشن‌های این فیلم در تهران خواهد بود.
«رسوایی2» در یک شهر فرضی اتفاق می‌افتد و نقدی اجتماعی به جامعه شهری دارد. ظاهراً فیلم به دلیل داستان تخیلی خاص‌اش با جلوه‌های ویژه زیادی همراه خواهد بود.
ده‌نمکی اولین بار در یک برنامه تلویزیونی از ساخت «رسوایی 2» خبر داد. او ششمین فیلم بلند سینمایی‌اش را بر اساس نظرسنجی از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم، آماده می‌کند. طبق اطلاعات موجود، 90درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، خواستار ساخت قسمت دوم رسوایی شده بودند.
این فیلم 4 تا 5 بازیگر اصلی دارد، اما پر هنرور است و ترکیب بازیگرانش به نسبت قسمت اول، کاملاً عوض می‌شود. هنوز هم هیچ قراردادی با بازیگران این فیلم بسته نشده است.
شورای صدور پروانه‌ فیلمسازی 35میلیمتری در جلسه‌ فوق‌العاده یکشنبه 6 مهر با صدور مجوز ساخت «رسوایی 2» به نویسندگی، تهیه کنندگی وکارگردانی مسعود ده‌نمکی موافقت کرد. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها