بازیگر سینما و تلویزیون:

می‌توان دوباره «گمشده» ساخت

برنامه چهل سالگی رادیو نمایش امروز میزبان مریم میلانی، کارگردان فیلم کاغذ خروس‌نشان است. این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری عمار خطی و اجرای احسان کرمی ساعت 16 پخش می‌شود. در فیلم کاغذ خروس‌نشان، شهرام پوراسد، شایان جلالی، پرینا علی‌پناهی و... بازی کردنده‌اند و داستان درباره سه کودک است که تلاش می‌کنند به آرزوهایشان برسند.
کد خبر: ۷۴۳۵۳۴

جراحی زیبایی در جریان رادیو جوان

برنامه «جریان» رادیو جوان امروز به موضوع جراحی زیبایی لیپوساکشن می‌پردازد. در این برنامه با ایرج خسرونیا، رئیس بدوی سازمان نظام پزشکی درباره جراجی زیبایی لیپوساکشن صحبت می‌شود. برنامه جریان کاری از گروه جوان و دانش رادیو جوان به تهیه‌کنندگی شهره احمدوند است که ساعت 13 پخش می‌شود.

سیره امام موسی کاظم(ع) در درگه حاجات

برنامه درگه حاجات رادیو معارف امروز با محوریت سیره امام موسی کاظم(ع) پخش می‌شود.در این برنامه حجت‌الاسلام ضیایی به بررسی سیره و منش اقتصادی امام موسی کاظم(ع)، سیاست اقتصادی حکومت عباسی، منابع مالی امام، سیره امام در عرصه تولید و مصرف حمایت از تولیدکنندگان، اصلاحات اقتصادی و... می‌پردازد. این برنامه ساعت 19 و 20 دقیقه پخش می‌شود. برنامه حکمت مطهر رادیو معارف هم امروز ساعت 18 به بررسی جامعه و حکومت توحیدی از منظر شهید مطهری اختصاص دارد.

ساعت تندرستی روی موج رادیو تهران

برنامه «ساعت تندرستی» رادیو تهران امروز ساعت 10 به بیماری‌های شایع قلب می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که براساس نیاز شهروندان با حضور کارشناسان به بیماری‌های قلبی و روش‌های مقابله با آن اختصاص دارد.

حیات وحش در افق روشن

برنامه «افق روشن» رادیو سلامت امروز به موضوع توسعه ناپایدار، تهدیدی برای تنوع جانوری اختصاص دارد.

در این برنامه، محمد ابراهیم عامری رئیس گروه پارک‌های ملی سازمان حفاظت محیط‌زیست و حسین سادات موسوی رئیس اداره کل محیط‌زیست استان یزد ساعت 9 و 5 دقیقه به موضوع حیات‌وحش می‌پردازند. برنامه «صبح و زندگی» هم به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمدمطلب از ساعت 7 و 10 دقیقه با حضور صدیقیان، کارشناس محیط‌زیست به این پرسش که اگر باغچه کوچکی در حیاط منزل به شما اختصاص داشت، در آن چه می‌کاشتید؟ پاسخ می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها