جام جم ورزشی: مهاجم سابق پرسپولیس می گوید از برد تیم سابقش در داربی تهران لذت برده است. او همچنین اعلام کرد چون پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرد به تیمی مالزیایی پیوست.
کد خبر: ۷۴۳۳۲۰
زاید: لذت بردم پرسپولیس برنده داربی شد

ایمون زاید، مهاجم سابق پرسپولیس با امضای قراردادی به تیم صباح مالزی پیوست تا فوتبالش را در لیگ مالزی دنبال کند. او می‌گوید منتظر پیشنهاد پرسپولیس بود ولی درخشان تمایلی به جذب او نداشته است.

زاید درباره پیوستن به این تیم مالزیایی گفت:‌ با جرج کالاگان سرمربی تیم آشنا بودم و او از من خواست تا به این تیم اضافه شوم. او به من گفت به یک مهاجم گلزن نیاز دارد و به همین خاطر من را جذب کرده است. صباح تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. معروف ترین بازیکن آنها الحاجی دیوف سنگالی است که من با او هم‌تیمی شدم.

زاید در پاسخ به این سوال که چرا به پرسپولیس اضافه نشده است گفت: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم. منتظر پیشنهاد انها بودم ولی به نظر حمید درخشان اعتقادی به من نداشت.

این مهاجم لیبیایی که موفق شد با هت تریک خود برابر استقلال به بازیکن محبوب سرخ‌پوشان پایتخت تبدیل شود درباره نظرش درباره داربی 79 نیز گفت: داربی را دیدم و لذت بردم که پرسپولیس برنده شد. خوشحالم این بازی بالاخره گل داشت. این بازی واقعا کیفیت بالایی داشت و پرسپولیس شایسته پیروزی بود.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها