مرحله یک چهارم جام حذفی

صعود نفت تهران به نیمه نهایی

جام جم ورزشی: تیم فوتبال نفت تهران مقابل صنعت ساری در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۷۴۳۲۸۴
صعود نفت تهران به نیمه نهایی

به گزارش جام جم ورزشی ، دیدار دو تیم فوتبال نفت تهران و صنعت ساری در مرحله یک چهارم جام حذفی در حالی امروز(پنج‌شنبه) از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران پیگیری شد که بازی در 90 دقیقه قانونی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول این بازی در حالی پیگیری شد که حسین ابراهیمی بازیکن تیم نفت تهران در دقیقه 34 گل اول تیم خود را به ثمر رساند.

نیمه دوم این دیدار در حالی پیگیری می‌شد که در دقیقه 62 پادوانی بازیکن صنعت ساری با گل به خودی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

نیمه دوم این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد. این دیدار در وقت اضافه نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید.

ضربات پنالتی نفت تهران: پادوانی و شیری گل اول و دوم را به ثمر رساند،وحید حمدی نژاد گل سوم را به ثمر رساند، حسین ابراهیمی گل چهارم را زد، ایمان مبعلی با وارد کردن توپ به دروازه بازی را به نتیجه 5 بر سه و در مجوع 6 بر 4 به سود نفت تهران به پایان رساند.

ضربات پنالتی صعنت ساری: مهدی فولادی گل اول را زد، محمد دامادی ( بیرانومد مهارکرد)، محمد ابوالحسنی گل سوم را به ثمر رساند، رضا نظری گل سوم را وارد دروازه کرد.

نیمه اول این بازی در حالی پیگیری شد که حسین ابراهیمی بازیکن تیم نفت تهران در دقیقه 34 گل اول تیم خود را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار هادی خدادادی بازیکن تیم صنعت ساری با یک ضربه در دقیقه 44 به تیرک عمودی دروازه نفت زد و شانس گل زدن را از دست داد. دروازه بان صنعت ساری کارت زرد دریافت کرد.

این بازی با حدود 200 تماشاگر پیگیری شد.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود. حسین ابراهیمی در دقیقه 10 و مرتضی پورعلی گنجی در دقیقه 42 از تیم نفت کارت زرد گرفتند. علیرضا‌فرجی در دقیقه 61 از تیم صنعت ساری کارت زرد دریافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها