وزیر ارتباطات ورود ویروسی به نام «رین» به شبکه ارتباطی کشور را تکذیب کرد و گفت: خبری از این ویروس تا کنون به ما نداده اند که مبنی بر وارد شدن آن به سیستم ها ارتباطی داخل کشور باشد.
کد خبر: ۷۴۲۹۰۶
ورود ویروس جاسوسی«رین» به کشور؟/ وزیر ارتباطات: تکذیب می کنیم

به گزارش جام جم کلیک به نقل از تسنیم: وزیر ارتباطات ورود ویروسی به نام «رین» به شبکه ارتباطی کشور را تکذیب کرد و گفت: خبری از این ویروس تا کنون به ما نداده اند که مبنی بر وارد شدن آن به سیستم ها ارتباطی داخل کشور باشد.

وزیر ارتباطات ورود ویروسی به نام «رین» به شبکه ارتباطی کشور را تکذیب کرد و گفت: خبری از این ویروس تا کنون به ما نداده اند که مبنی بر وارد شدن آن به سیستم ها ارتباطی داخل کشور باشد.

شرکت امنیتی سیمانتک در گزارشی اعلام کرده است که اخیرا یک جاسوس سایبری را کشف کرده است که پیچیده ترین نمونه تا کنون بوده است که به نظر یک دولت قوی پشت آن قرار گرفته است.
طبق گزارش این شرکت این جاسوس از سال 2008 فعال بوده و ایران یکی از اهداف اصلی آن بوده است.
نام این جاسوس سایبری «رین» عنوان شده است و از سال 2008 از آن برای جاسوسی و بدست آوردن اطلاعات در حجم و گستره وسیع، از دولتها تا افراد عادی استفاده شده است.
محمود واعظی مبنی بر این که آیا تا به حال گزارشی از خرابکاری های این ویروس(رین) داشته اید اظهار کرد از سال گذشته کار خود را روی موضوع امنیت شبکه آغاز کردیم و دو سه ماه پیش مرکزی را تحت عنوان اس او سی در منطقه امام خمینی راه اندازی کردیم و این مرکز 24 ساعته تعداد زیادی از ویروس ها را شناسایی کرده و جلوی آن ها را می گیرد.
او گفت: خبری از این ویروس که عنوان کردید نامش رین است تا کنون به ما نداده اند که مبنی بر وارد شدن آن به سیستم ها ارتباطی داخل کشور باشد.
او گفت: ویروس هایی که علیه کشور نشر داده می شوند باید از قدرت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند از مرکز امنیت ما گذر کنند.

جام جم کلیک بزودی گزارشی کامل و اختصاصی درباره‌ی ویروس Regin را برای شما منتشر خواهد کرد

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها