دادستان دیوان محاسبات کشور اعلام کرد

چگونگی کشف فساد مالی بابک زنجانی، بیمه ایران و ...

دبیر کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بسته بودن یک باند خیابان گلستان و ایران زمین یک سال پس از حادثه خیابان در این محدوده، عنوان کرد: خواهش بنده این است شهرداری چاره سریع بیاندیشد و دستگاه قضایی نیز با توجه به جریحه دار شدن احساسات عموم مردم، خارج از نوبت به این بخش از پرونده بابک زنجانی رسیدگی کند.
کد خبر: ۷۴۲۴۳۳
پرونده بابک را خارج از نوبت رسیدگی کنید !

محسن سرخو در یکصد و سیزدهمین از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمین پروژه ایران زمین اظهار کرد : این زمین 38 طبقه در محله ای که تنها اجازه 2 طبقه ساخت و ساز داده می شود، صادر شد و بنده یک سال پیش در این خصوص تذکر دادم.

وی با بیان این که در مدت زمان یک سال کمیسیون عمران با جلسه های متعدد پیگیری هایی را انجام داد، تصریح کرد: متاسفانه مالک نسبت به مشکلات منطقه بی توجه است و مدیریت شهری نیز بعد از یک سال به تذکر بنده جواب نداده است.

دبیر کمیته حمل و نقل شورای شهر با ابراز تاسف از این که به رغم قول های شهرداری هنوز یک باند خیابان ایران زمین و گلستان بسته است، عنوان کرد: خواهش بنده این است شهرداری چاره سریع بیاندیشد و دستگاه قضایی نیز با توجه به جریحه دار شدن احساسات عموم مردم، خارج از نوبت به این بخش از پرونده بابک زنجانی رسیدگی کند.

بودجه 559 میلیارد تومانی پسماند در سال 93
در ادامه این جلیسه رحمت الله حافظی با بیان این که بودجه سال 93 پسماند عدد 559 میلیارد و 739 میلیون تومان است، اظهار کرد: طبق ابلاغیه وزارت کشور شهرداری می تواند هزینه مدیرت پسماند را با تعرفه موجود از تولید کنندگان پسماند دریافت و صرف هزینه های مدیریت این امر کند.
وی با بیان این که در تبصره یک این قانون گفته شده شهرداری تنها می تواند 30 درصد هزینه های پسماند را از سایر منابع شهر تامین کند، عنوان کرد: در تبصره دو گفته شده است یارانه ایجاد شده باید در یک دوره 5 ساله حذف شود.

پیشنهاد تبدیل راسته کتابفروشان انقلاب تا تئاتر شهر به پیاده راه کتاب
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: موضوع دوم در خصوص سلامت آب در شهر تهران که مشکلاتی را در رسانه ها ایجاد کرد. با توجه به مستندات طبقه بندی شده در اختیار بنده که مجاز به نشر عمومی آن نیستم و آن را به یکی از نهادهای عمومی تحویل دادم از شورا درخواست می کنم با توجه به جایگاه نظارتی شورا از مدیر کل آب و فاضلاب ، استاندار و معاون وزیر بهداشت دعوت شود تا در جلسه ای به این موضوع رسیدگی شود.
همچنین علی صابری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان این پرسش که مسئولیت ورودی های پایتخت ربا وزارت راه است یا شهرداری این وظیفه را بر عهده دارد، اظهار کرد: در این میان مردم هستند که صدمه می بینند در نتیجه شهرداری باید در بخشی که می تواند ورود کند و ساماندهی های لازم را انجام دهند.
در خاتمه نیز احمد مسجد جامعی با ابراز تشکر از حضور مردم در کتابفروشی های شهر در هفته کتاب، عنوان کرد: پیشنهاد می کنم راسته خیابان کتابفروشان انقلاب تا تئاتر شهر را به پیاده راه کتاب تبدیل کنیم زیرا در نوع خود ارزش میراثی دارد. ( میزان )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها