جام جم ورزشی: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید بهروز منتقمی از وی برای مدیرعاملی ارجح‌تر بوده است.
کد خبر: ۷۴۲۳۳۲
سیاسی: منتقمی از من برای مدیرعاملی ارجح‌تر بود

حمیدرضا سیاسی درباره زمان شروع فعالیتش به عنوان مدیرعامل ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از روز گذشته کارمان را شروع کردیم.

وی درباره اینکه آیا نیازی به مجوز وزارت ورزش نبوده است، خاطرنشان کرد: ما باید وزارت ورزش را در جریان قرار می‌دادیم که روز گذشته این کار را انجام دادیم.

رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌هایش برای باشگاه در روزهای آینده تاکید کرد: ما چند برنامه داریم. یک اصلاح ساختار اداری باشگاه پرسپولیس و دوم تغییرات در راستای مستطیل سبز، کادر فنی و بازیکنان.

وی افزود: از نظر بازیکن در بعضی از پست‌ها احساس ضعف می‌کنیم. کادر فنی در صدد است تا در نیم فصل این ضعف را برطرف کند. جذب بازیکن با نظر کادر فنی و کمیته فنی صورت می‌گیرد و تا جایی که بشود، تیم را تقویت خواهیم کرد.

سیاسی با بیان اینکه کار دشواری در پیش داریم، گفت: برنامه بازی‌ها هم یک مقدار جوری است که بازیکنان تحت فشار هستند. مشکلاتی هم هست ولی بازیکنان از برد در دربی روحیه گرفته‌اند. ما داریم به کورس قهرمانی نزدیک می‌شویم و هدفمان قهرمانی در هر سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان) است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهروز منتقمی دیگر در باشگاه سمتی ندارد؟ گفت: منتقمی یکی از مدیران برجسته ورزشی بوده، هست و خواهد بود. او یکی از امیدهای باشگاه پرسپولیس است و کوله باری از تجربه و توانایی دارد.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس افزود: منتقمی یک از گزینه‌ها من برای مدیرعاملی هم بود و من حتی ایشان را از خودم ارجح‌تر می‌دانستم! به هر حال ما در کنار منتقمی خواهیم بود و از وجودشان استفاده می‌کنیم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها