قاتل فراری که پنج سال قبل مرتکب قتل شده بود، وقتی در میان شمشادهای کنار خیابان مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۲۱۶۴
دستگیری قاتل فراری در میان شمشادها

رسیدگی به این پرونده از سال 1388 زمانی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قرار گرفت که مردی با پلیس تماس گرفت و خبرداد جسد مردی را در ۲۵ کیلومتری این شهر یافته است.

ماموران با اعزام به این محل و کشف جسد، آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد خانواده‌ای به پلیس آگاهی مراجعه و گم شدن فرزندشان را گزارش داده‌اند. در جریان تحقیقات مشخص شد هویت مقتول با فرزند آنها مطابقت دارد.

بنابراین با شناسایی هویت مقتول، تحقیقات از این خانواده آغاز شد و ماموران متوجه شدند او با مردی اختلاف‌هایی داشته است.

با شناسایی هویت این مرد او به عنوان مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ماموران زمانی که برای دستگیری وی به خانه اش اعزام شدند معلوم شد آنجا را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد.

با فرار متهم جستجو‌ها برای یافتن وی ادامه داشت تا این‌که با گذشت پنج سال از وقوع حادثه و زندگی مخفیانه، ردی از متهم در شهرستان ایرانشهر به دست آوردند. زمانی که ماموران خود را به خانه متهم رساندند دریافتند او دقایقی قبل آنجا را ترک کرده، به همین خاطر به جستجو پرداخته و متهم را در همان حوالی در میان شمشادها شناسایی و دستگیر کردند.

متهم به پلیس آگاهی منتقل و در بازرسی از خانه اجاره‌ای وی نیز یک قبضه سلاح کلت کمری همراه مهمات کشف شد. ‌(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها