جام جم ورزشی: تیم محبوبی که کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های لیگ برتر بود اکنون حال و روز خوبی ندارد.
کد خبر: ۷۴۱۹۴۴
آمار افتضاح یک مربی تمام شده

به گزارش جام جم ورزشی، آرسنال تیم لندنی لیگ برتر زمانی به یکی از شکست ناپذیرترین تیم های لیگ برتری تبدیل شده بود اما اکنون این باشگاه به هیچ عنوان در حد و اندازه های یک تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست. شاگردان آرسن ونگر فرانسوی در این فصل از رقابت های لیگ برتر اصلا خوب نتیجه نگرفته اند و تقریبا نمی توان شانسی را برای قهرمانی آنها متصور بود.

آرسن ونگر که در سال 97 میلادی هدایت توپچی های لندن را بر عهده گرفت به غیر از قهرمانی جام حذفی فصل گذشته بیش از هشت سال است قهرمانی دیگری با آرسنال به دست نیاورده این در حالی است که هواداران این باشگاه تشنه یک جام قهرمانی دیگر در لیگ برتر انگلیس هستند.

اما پایگاه خبری دیلی میل در گزارشی با بیان اینکه ونگر کم کم به پایان دوران حضورش در باشگاه لندنی نزدیک می شود آماری ضعیف از آرسنال در زمینه نتیجه گیری مقابل تیم های مدعی لیگ برتر به نمایش گذاشت.

بر پایه این گزارش آرسنال 1302 روز است که موفق نشده منچستریونایتد را در لیگ برتر شکست بدهد. این تیم 1122 روز است که چلسی را نبرد و 838 روز نیز از آخرین پیروزی توپچی های لندن مقابل منچسترسیتی می گذرد.

در ادامه این گزارش به خروج قریب الوقوع ونگر از آرسنال و آمدن یورگن کلوپ آلمانی به جمع توپچی ها به عنوان سرمربی اشاره شده است.

کلوپ که هم اکنون سرمربی تیم بحران زده دورتموند است از فصل گذشته مد نظر سران آرسنال قرار دارد و به احتمال فراوان جایگزین پیرمرد فرانسوی در آرسنال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها