آغاز ساخت موسیقی سریال محمدرضا ورزی

«معمای شاه» به شهید نواب صفوی رسید

علی لدنی تهیه کننده «معمای شاه» گفت: طبق زمان بندی تصویربرداری تا پایان سال به پایان می رسد. روند تولید را با جدیت ادامه می دهیم تا سریال در بهار سال 1394 حتما روی آنتن پخش برود.
کد خبر: ۷۴۱۹۳۰
«معمای شاه» بهار سال آینده روی آنتن می‌رود

علی لدنی تهیه کننده تلویزیون درباره روند تصویربرداری سریال"معمای شاه "به کارگردانی محمدرضا ورزی گفت: تا به حال بیش از شصت درصد تصویر برداری سریال به پایان رسده است و طبق زمان بندی تصویر برداری تا پایان سال به پایان می رسد.

این تهیه کننده با اعلام اینکه مشکلات پیرامون کار برطرف شده است افزود: روند تولید را با جدیت ادامه می دهیم تا سریال در بهار سال 1394 حتما روی آنتن پخش برود.

وی ضمن اشاره به ارزش های سریال "معمای شاه" تاکید کرد: مدتها زمان صرف تحقیق و پژوهش این سریال شده تا کار بر طبق مستندات تاریخی نوشته شود و فیلمنامه قابل قبولی خلق شود.

تهیه کننده «معمای شاه» ادامه داد: در حین تولید همه کارها بادقت انجام شده است تا مخاطب با کاری حرفه ای و استاندارد روبه رو باشد؛ کاری که به نوبه خود بتواند استانداردهای تاریخی سازی را ارتقا دهد.

لدنی درباره اینکه نگاه تاریخی این سریال چقدر منطبق است با واقعیات تاریخی گفت: همه تلاشمان را انجام دادیم که در پروسه تحقیق کاری جامع و دربرگیرنده زوایای مختلف رویدادهای تاریخی انجام شود تا مخاطب به اندازه سرگرم شدن بتواند شناختی جامع از بازه زمانی اتفاقات کار داشته باشد.

سریال "معمای شاه" به زندگی محمدرضا شاه پهلوی از دهه بیست تا زمان مرگش می پردازد ونشان دادن جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت محمدرضا پهلوی درام داستان را شکل می دهد.

بیش از 1600 بازیگر مطرح سینما و تلویزیون دراین کار بازی می کنند؛ بازیگرانی مثل جعفر دهقان، محمد مطیع ، داریوش ارجمند، احمد نجفی، چنگیز جلیلوند و رضا فیاضی. (خبرگزاری میزان)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها