بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل گوشی‌های میان‌رده از محبوبیت‌ خاصی برخوردار هستند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده (از نظر سطح قیمت) را که با هزینه‌ای کمتر از ۱.۳ میلیون تومان می‌توان خرید معرفی کنیم.
کد خبر: ۷۴۱۴۶۲
بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

به گزارش جام جم کلیک به نقل از زومیت: بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل گوشی‌های میان‌رده از محبوبیت‌ خاصی برخوردار هستند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده (از نظر سطح قیمت) را که با هزینه‌ای کمتر از ۱.۳ میلیون تومان می‌توان خرید معرفی کنیم.

یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از محصولات هستند. کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمند برازنده‌ای که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی بر طرف کند، عرضه می‌کنند. ممکن است در این ماه قصد خرید گوشی هوشمندی از دسته میان رده را داشته باشید، پس حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید ما بهترین‌ها را برای شما در یک مطلب گرد آورده‌ایم.

راستش را بخواهید معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده کاری بس دشوار است و همانطور که خود شما مطلع هستید انتخاب‌ها در این بخش بازار بسیار زیاد هستند. اما ما نهایت تلاش خود را کرده‌ایم تا گوشی‌هایی را از برند‌های مختلف، مقدار قیمت‌های متنوع و در سبک‌های گوناگون به شما معرفی کنیم تا کار شما در هنگام انتخاب مناسب‌ترین گوشی هوشمند، آسان شود. در این نوع راهنمایی‌های خرید، ما بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که در رنج قیمتی مشخص (برای مثال این‌بار بالای ۶۰۰ هزار تومان تا۱۳۰۰ هزار تومان)، بهترین محسوب می‌شوند و نسبت به رقیب‌های خود انتخاب بهتری به حساب می‌آیند.

این راهنمای پیش‌رو برای خریداران گوشی‌های میان رده آذر ماه توصیه می‌شود. دستگاه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند هیچ ترتیب و اولویتی در انتخاب آن‌ها دخیل نیست اما در بخش توضیحات هر دستگاه سعی داریم تا آن تلفن را با دیگر گوشی‌های لیست مقایسه کنیم و نقاط ضعف و قوت مبرهن را بیشتر جلوه دهیم. بنابراین مقایسه مشخصات فنی و توضیحات تکنیکی را به ما بسپارید و تنها بر اساس سلیقه و دلخواه خود بر روی ظاهر دستگاه، مشخصات مورد نیاز و ترجیح خود تصمیم بگیرد.

چند توصیه و نکته در زمان خرید گوشی‌های هوشمند میان رده:

۱. بعضی اوقات بهترین تلفن میان رده، پرچمدار سال گذشته‌ی شرکت‌ها است، چرا که شرکت‌ها عموما پشتیبانی خوبی از پرچمداران خود دارند و این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.

۲. گوشی‌های هوشمند میان رده در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. بنابراین سعی کنید ابعاد عرض و طول دستگاه‌ای که انتخاب می‌کنید با سایز دست‌های شما متناسب باشد و راحت در دست قرار گیرد. به عبارت دیگر خودش دست بودن گوشی هوشمند اهمیت زیادی در کار با دستگاه دارد.

۳. خوشبختانه در بین گوشی‌های میان رده حق انتخاب بهتری برای کیفیت صفحه نمایش برخورداریم. کیفیت و وضوح صفحه نمایش یکی از تاثیر گذارترین بخش‌های مورد استفاده شما از یک گوشی موبایل هوشمند است. بنابراین اگر زیاد به صفحه نمایش دستگاه برای مطالعه، پیام دادن، بازی کردن و موارد دیگر خیره می‌شوید، کیفیت نمایشگر دستگاه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. معمولا در بین گوشی‌های میان رده در این لیست کیفیت صفحه نمایش دستگاه‌ها یا HD یا Full HD است که هر دو رزولوشن برای یک گوشی هوشمند مناسب هستند اما سعی کنید با توجه به ترجیح خود انتخاب کنید.

۴. به ابعاد و وزن دستگاه حتما توجه خاص داشته باشید. اگر گوشی هوشمندی با وزن زیاد تهیه کنید بعد از مدتی سنگینی آن موجب نارضایتی شما می‌شود و ابعاد ضخامتی مناسب نیز به خوش دستی دستگاه کمک بسیار می‌کند.

۵. یکی دیگر از چالش‌هایی که در زمان خرید گوشی‌های هوشمند با آن رو به رو هستید، بخش دوربین دستگاه است. اگر دوربین از اهمیت بسیار زیادی در انتخاب شما برخوردار است، بهترین دوربین را می‌توانید با خرید لومیا ۱۰۲۰ نوکیا در اختیار داشته باشید. با این‌حال دستگاه‌های دیگری که در کنار سخت‌افزار خوب، دوربین مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند نیز در لیست قرار داده‌ایم.

۶. حتما سعی کنید قبل از انتخاب دستگاه، آن را از نزدیک در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که نزدیکی بیشتری با سلیقه و ترجیح شما دارد.

اکسپریا زد ۲ سونی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 163 گرم - مقاوم در برابر آب
  • پردازنده Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 Chipset Quad-core Krait 400 CPU :
  • صفحه نمایش: 5.2 اینچ - رزولوشن 1920x1080 - تراکم پیکسلی: 424 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 3072 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 20.7 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 3200 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 146.8 در 73.3 در 8.2 میلی‌متر

نسل دوم از سری زد اکسپریای شرکت سونی، سال گذشته توجه زیادی در هنگام رونمایی و عرضه به خود جلب کرد و همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید با مشخصاتی بسیار خوب، در دسترس دوست‌داران این محصول قرار گرفت. به تازگی نسل جدید، یعنی اکسپریا زد۳ به بازار‌ها آمده و تاثیر منفی بر قیمت نسل قبل خود گذاشته است. در حال حاضر بسیار سخت است که این محصول را میان رده بنامیم و زد ۲ مشخصاتی در حد پرچم‌دار‌های سال ۲۰۱۴ را در اختیار دارد. بنابراین خرید این محصول اکنون بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می‌رسد. قیمتی برابر با یک میلیون سیصد تا حداکثر یک میلیون چهارصد قطعا ارزش پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، صفحه نمایش فول HD، رم ۳ گیگابایت، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسل و قابلیت ضد آب بودن این دستگاه را دارد. شاید بزرگترین مشکل زد ۲ را بتوان بلندگو‌های نسبتا ضعیف آن دانست.

قیمت 1.300.000 تومان در بازار تهران

گلکسی S4 سامسونگ

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 130 گرم
  • پردازنده Exynos 5 Octa 5410 Chipset Quad-Core Cortex-A15 and Quad-Core Cortex-A7 CPU : 's
  • صفحه نمایش: از نوع Super AMOLED - سایز صفحه نمایش: 4.99 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 441 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 13.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 2600 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 136.6 در 69.8 در 7.9 میلی‌متر

بعد از اینکه سامسونگ گلکسی S3 را با طراحی بسیار زیبا و جالب عرضه کرد باید در نسل بعد کمی تجربه و سلیقه به خرج می‌داد تا محصولی شایسته‌تر از S3 معرفی و عرضه کند. گلکسی S4 حاصل تلاش سخت شرکت کره‌ای در سال پیش است. این دستگاه با مشخصات نسبتا رده بالا در حال حاضر قیمتی بسیار خوب در بازار دارد و با مشخصات فنی مناسب می‌تواند تمام نیاز‌های شما از یک موبایل هوشمند را مرتفع کند. در مقایسه با اکسپریا زد ۲ شاید گله‌های زیاد همچون پردازنده ضعیف‌تر، رم پایین‌تر و تعداد مگاپیکسل‌های کمتر دوربین به گلکسی اس ۴ وارد باشد اما با تفاوت قیمتی ۲۰۰ هزار تومانی، قطعا S4 در مقایسه به گوشی‌های این رنج قیمت، محصولی شایسته انتخاب است. ایراد‌هایی که به این دستگاه وارد است و شما باید از آن اطلاع داشته باشید؛ سنگینی رابط کاربری تاچ‌ ویز، داغ کردن پشت دستگاه در زمان استفاده مکرر و مصرف شارژ نسبتا زیاد است.

قیمت 1.100.000 تومان در بازار تهران

نکسوس ۵ ال‌ جی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 130 گرم
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-core Krait 400 CPU :
  • صفحه نمایش: از نوع True HD - سایز صفحه نمایش: 4.95 اینچ - دارای رزولوشن 1920x1080 - تراکم پیکسلی: 445 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
  • دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 5.0 Lollipop :
  • باتری: 2300 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 137.9 در 69.2 در 8.6 میلی‌متر

یکی از دستگاه‌های هوشمندی که هم‌اکنون از اندروید نسخه پنجم بهره می‌برد، نکسوس ۵ ساخته مشترک ال جی و گوگل است. شرکت ال‌جی با ساخت نکسوس نسل پنجم ثابت کرد که توان ساخت دستگاهی متفاوت و متمایز از رقبا را دارد. تجربه کار با دستگاه‌های نکسوس به دلیل حمایت و پشتیبانی مستقیم گوگل از آن‌ها با سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی متفاوت است و این دستگاه‌ها تا چند سال طعم آخرین نسخه اندروید را زودتر از باقی دستگاه‌های اکوسیستم اندروید می‌چشند. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، نسل ششم این دستگاه به وسیله موتورولا ساخته شده و اندازه‌‌ی عجیب ۵.۹ اینچی را داراست که این دستگاه را وارد حوزه فبلت‌ها می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید یک گوشی هوشمند نکسوس خوب با سایز صفحه نمایش مناسب ۵ اینچ در اختیار داشته باشید، نکسوس ۵ هم‌اکنون با قیمتی مناسب در بازار حضور دارد. در پایان البته لازم است شما را از برخی موارد ضعف این دستگاه مطلع کنیم؛ همانطور که در مشخصات فنی متوجه شدید، این دستگاه از کارت جانبی Micro SD پشتیبانی نمی‌کند. باتری این گوشی هوشمند نسبتا ضعیف ارزیابی می‌شود و باتری نیز غیر قابل تعویض است. در مقایسه با رقبای هم قیمت دوربین ۸ مگاپیکسلی نکسوس ۵ عملکردی متوسط دارد.

قیمت 1.180.000 تومان در بازار تهران

جی ۲ ال‌ جی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 143 گرم
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-Core Krait 400 : CPU
  • صفحه نمایش: از نوع True HD-IPS + LCD - سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 424 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
  • دوربین: 13.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 3000 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 138.5 در 70.9 در 8.9 میلی‌متر

جی ۲ ال‌جی اکنون یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند میان رده (از نظر قیمت) بازار به حساب می‌آید که دریافت اندروید ۵ نیز برای آن توسط شرکت سازنده تضمین شده است. نسل جدید این محصول با نام جی ۳ چند وقتی است که در بازار وجود دارد و همین موضوع باعث شده جی ۲ با کاهش قیمتی شدید روبرو باشد. اگر به یک گوشی با مشخصات و عملکرد سطح بالا و ظاهر خلاقانه نیاز دارید، جی ۲ انتخابی عالی به حساب می‌آید. شرکت کره‌ای سال پیش جی ۲ را با لبه‌های نازک کنار صفحه نمایش و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور پشت دستگاه رونمایی کرد و با خود زبان طراحی خاص و زیبایی را به رخ دیگر کمپانی‌ها کشید. جی ۳ را می‌توانیم گوشی تکامل یافته جی ۲ بنامیم اما اگر به صفحه نمایش QHD با اندازه‌ی ۵.۵ اینچی، پردازنده جدید‌تر و خرج بیشتر نیاز ندارید، قطعا جی ۲ جانشین خرید خلف نسل جدید خود است. بدنه تمام پلاستیکی و عدم حمایت از دریافت کارت حافظه میکرو SD از ایراد‌هایی است که می‌توانیم به جی ۲ وارد کنیم.

قیمت 1.190.000 تومان در بازار تهران

اچ تی سی وان (M7)

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 143 گرم
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon 600 Chipset Quad-Core Krait 300 : CPU
  • صفحه نمایش: از نوع Super LCD 3 - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 1080 × 1920 - تراکم پیکسلی: 469 پیکسل بر اینچ
  • حافظه:حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
  • دوربین:4 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 2300 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 134.7 در 68.2 در 9.3 میلی‌متر

زبان طراحی زیبای سری وان از این دستگاه شروع شده است. اچ تی سی وان (M7) زمانی که اوایل سال پیش رونمایی و عرضه شد یک شاهکار طراحی از کمپانی تایوانی به حساب می‌‌آمد. زبان طراحی زیبای گوشی وان را در نسل بعد این دستگاه که اکنون پرچم‌دار شرکت اچ‌ تی سی است، یعنی اچ تی سی وان M8 می‌بینیم. همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، در زمان خرید گوشی‌های میان رده گاهی اوقات بهترین انتخاب نسل قبل پرچم‌دار‌های روز هستند. دلیل‌های زیادی نیز برای آن ذکر کردیم. اما در مورد اچ تی سی وان باید با کمی احتیاط عمل کنید. از عمر این گوشی هوشمند یک سال و نیم می‌گذرد و دیگر نمی‌توانید توقع پشتیبانی آینده دار نرم‌افزاری برای این دستگاه را داشته باشید، اندازه صفحه نمایش این دستگاه در مقایسه با رقیب‌های اصلی خود چند دهم اینچ کوچکتر است، کارت حافظه جانبی وجود ندارد و شارژ دهی باتری نیز متوسط است. با تمام این موارد پرچم‌دار پیشین اچ تی سی هنوز با داشتن پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای، صفحه نمایش Full HD و دوربین مناسب یک میان رده تمام عیار به حساب می‌آید.

قیمت 1.300.000 تومان در بازار تهران

لومیا ۱۰۲۰ نوکیا

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 158 گرم
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Chipset Dual-Core Krait : CPU
  • صفحه نمایش: از نوع AMOLED - سایز صفحه نمایش: 4.5 اینچ - دارای رزولوشن 1280 × 768 - تراکم پیکسلی: 332 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
  • دوربین: 41.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Microsoft Windows Phone 8.1 :
  • باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 130.4 در 71.4 در 10.4 میلی‌متر

نوکیا همواره توجه ویژه‌ای به عکس‌برداری با موبایل داشته و نمونه این تمرکز و توجه ویژه شرکت فنلاندی را می‌توانیم در لومیا ۱۰۲۰ به خوبی مشاهده کنیم. یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار که توانایی فوق‌العاده‌ای در عکس‌برداری دارد و در صورت علاقه شما به عکس برداری می‌تواند بهترین گزینه باشد، لومیا ۱۰۲۰ نوکیا است. لومیا ۱۰۲۰ با دوربین بسیار عالی ۴۱ مگاپیکسلی و استفاده از تکنولوژی Pureview دریایی از امکانات مختلف عکس بردازی و ضبط فیلم در اختیار شما قرار می‌دهد. تحت تاثیر همین دوربین قوی، قیمت لومیا ۱۰۲۰، بیشتر از رقیبان خود با مشخصات سخت‌افزاری بهتر است. خرید گوشی هوشمند لومیا ۱۰۲۰ برای اشخاصی توصیه می‌شود که به وجود دوربین عالی در موبایل اهمیت زیادی می‌دهند و با کمبود بخش نرم‌افزاری پلتفرم ویندوزفون نیز کنار آمده‌اند. توجه داشته باشید که لومیا ۱۰۲۰ از شیار کارت حافظه جانبی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت 1.320.000 تومان در بازار تهران

جی ۳ بیت ال‌ جی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: دو سیم کارته - وزن : 134 گرم
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 Chipset Quad core Cortex-A7 : CPU
  • صفحه نمایش: از نوع IPS - سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ - دارای رزولوشن 1280 × 720 - تراکم پیکسلی: 294 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 2540 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 137.7 در 69.6 در 10.3 میلی‌متر

جی ۳ بیت در واقع اولین مینی پرچم‌دار لیست ما به حساب می‌آید. پرچم‌دار ال‌جی یعنی جی ۳ توانست موفقیت زیادی کسب کند و شرکت کره‌ای نیز با اشتیاق بیشتر کلون‌هایی از محصول اصلی خود ساخت. یکی از این کلون‌ها، جی ۳ بیت، نمونه کوچک شده یا مینی جی ۳ است. با کمی توجه به مشخصات فنی محصول متوجه می‌شویم که جی ۳ بیت به هیچ وجه قصد ندارد نقش یک دستگاه بالا رده را بازی کند و هدف آن رقابت در بازار میان رده‌ها است. پردازنده ۴ هسته‌ای، رزولوشن HD، رم ۱ گیگابایت و دوربین ۸ مگاپیکسل همگی شواهدی بر این مدعا هستند. با این حال اگر قصد خرج زیاد ندارید و تنها به دنبال یک گوشی هوشمند جدید اما خوش ساخت و خوش عملکرد هستید، جی ۳ بیت انتخابی بسیار شایسته با قیمتی مقرون به صرفه است. بزرگترین مزیت جی ۳ بیت مزیت‌هایی است که از برادر پرچم‌دار خود دریافت کرده و با آن در مقابل دیگر رقبا به خود می‌نازد. طراحی ظاهری و ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلف دو نمونه از ارث‌هایی است که شامل نسخه مینی جی ۳ شده است. بزرگترین کمبودی که در جی ۳ بیت حس می‌شود، نبود سنسور نور محیط است.

قیمت 870.000 تومان در بازار تهران

اسند p7 هواوی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 124 گرم
  • پردازنده HiSilicon Kirin 910T Chipset Quad-core Cotex-A9 : CPU
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ - دارای رزولوشن 1080 × 1920 - تراکم پیکسلی: 441 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
  • دوربین: 13.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 2500 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 139.8 در 68.8 در 6.5 میلی‌متر

اگر سامسونگ را بعنوان یک کمپانی با عرضه مدل‌های بسیار زیاد و متنوع می‌شناسند، هواوی به عرضه گوشی‌های هوشمندی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه شهرت پیدا کرده است. پرچم‌دار هواوی، اسند P7، یک گوشی هوشمند بسیار عالی است که مشخصات یک پرچم‌دار ۲۰۱۴ را در قالب قیمتی فوق‌العاده رقابتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر سبک طراحی هواوی اسند P7 را دوست دارید و با پردازنده نسبتا ضعیف آن نسبت به رقبا مشکلی ندارید، این گوشی هوشمند هیچ کمبودی ندارد و قادر است تمام نیاز‌های شما از یک موبایل هوشمند را برطرف کند. دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل، رم ۲ گیگابایت و صفحه نمایش full HD و قیمت مناسب از جمله نقاط قوت این دستگاه به حساب می‌آیند.

قیمت 1.080.000 تومان در بازار تهران

اکسپریا تی ۳ سونی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 148 گرم
  • پردازنده Qualcomm MSM8228 chipset Quad-core Cortex-A7 :
  • صفحه نمایش: از نوع IPS - سایز صفحه نمایش: 5.3 اینچ - دارای رزولوشن 720x1280 - تراکم پیکسلی: 277 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 2500 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 150.7 در 77 در 7

اکسپریا T3 به نمایشگری ۴.۸ اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است. این ابعاد گوشی‌های هوشمند را اکنون می‌توانیم کمتر متداول بدانیم چرا که اقبال مردم و همچنین شرکت‌ها به سمت گوشی‌های هوشمند با اندازه بزرگ سوق پیدا کرده است. سونی میان رده‌های بسیار خوبی به بازار عرضه کرده و هر کدام از آن‌ها برتری خاص خود را نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند در یک رنج قیمت دارند. مزیت اکسپریا تی ۳ را با جرات باید طراحی آن بدانیم. طراحی یک دست و استانداردی که شرکت سونی را با آن می‌شناسیم اکنون در تی ۳ با لبه‌های از جنس استیل ضد زنگ خودنمایی می‌کند. البته جا برای بهتر کردن طراحی این گوشی هوشمند هنوز وجود داشته و اگر سونی لبه‌های صفحه نمایش در جلوی دستگاه‌ را نازک‌تر می‌کرد قطعا بر زیبایی و جلوه ظاهری آن افزوده میشد. از جمله نقاط مثبت این دستگاه می‌توان به ضخامت کم و وزن سبک اشاره کرد.

قیمت 1.050.000 تومان در بازار تهران

جی ۲ مینی ال‌ جی

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: دو سیم کارته - وزن : 121 گرم
  • پردازنده Qualcomm MSM8226 Snapdragon 400 Chipset Quad-core Cortex-A7 :
  • صفحه نمایش: از نوع IPS + LCD - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 540 × 960 - تراکم پیکسلی: 234 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل Android 4.4 KitKat :
  • باتری: 2440 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: 129.6 در 66 در 9.8 میلی‌متر

همانطور که جی ۲ را در لیست ما دیدید و درباره آن خواندید حتما حدس زده‌اید که این پرچم‌دار زیبا و پر امکانات باید یک نسخه مینی و ارزان قیمت نیز داشته باشد. جی ۲ مینی ارزان‌ترین گوشی هوشمند میان رده این لیست است که ارزان بودن آن دلیل بر ضعف یا کم توان بودن آن نیست. جی ۲ مینی چیزی از رقیب‌های خود به جزء قیمت کم ندارد و در این رنج قیمت می‌تواند صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با ابعادی بسیار خوش دست، دوربین ۸ مگاپیکسل و باتری مناسب را در اختیار شما بگذارد. اگر توان خرید جی ۲ ال‌جی را ندارید، این گوشی هوشمند یا جی ۳ بیت می‌تواند انتخاب مناسب دیگر شما باشد.

قیمت 690.000 تومان در بازار تهران

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
۰
۰
موتوجی موتورولا را فراموش كردید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها