تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سبو» که قرار است رمضان ۹۴ روی آنتن برود، گفت: منتظر تائید متن نهایی از سوی شبکه هستیم تا کار تولید را آغاز کنیم.
کد خبر: ۷۴۱۴۳۵
بازیگران ما برای تولید «دردسرهای عظیم 2» آماده هستند

«مهران مهام» از ساخت سریال جدید خود خبر داد و گفت: در زمان مدیریت آقای ضرغامی و دارابی سفارش سریال شبکه سه برای ماه رمضان داشتم که در حال حاضر در مرحله طراحی قصه و سایر مسائل هستیم.

وی در مورد نویسنده و کارگردان این سریال ادامه داد: کارگردانی اثر را برزو نیک نژاد و نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور به عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: ماه رمضان آنتن خطرناکی دارد و ما هم تمام تلاش و تمرکزمان روی این موضوع است و امیدوارم بتوانیم با دست پر در خدمت مخاطبان مان باشیم.

تهیه کننده سریال «خانه به دوش» درباره فضای این سریال افزود: فضای سریال کمدی است و طرح مان هم در گروه و شبکه تصویب شده، منتهی اصلاحاتی داشته که در حال حاضر مشغول آنها هستیم تا انشاله طرح نهایی از سمت شبکه تصویب شود و بعد از آن وارد مرحله پیش تولید، نگارش و تعیین بازیگران شویم.

وی درباره ساخت سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» نیز گفت: قصه ما آماده است، اما دوستان در شبکه گفته‌اند فعلا سری دوم این سریال را نمی خواهیم، به همین خاطر ما هم داریم قصه‌ای دیگر را پیش می بریم و اگر بخواهند با کمال میل می پذیریم. در حال حاضر بازیگران ما هم همگی آماده هستند تا شبکه تاییدیه را به ما بدهد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها