جام جم آنلاین گزارش می دهد

صهیون در کالبد داعش

یک طنزپرداز آمریکایی در تجربه ای اجتماعی در یکی از دانشگاه های کالیفورنیا پرچم های گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی را به طور جداگانه به اهتزاز درآورد تا واکنش دانشجویان را در این باره بسنجد.
کد خبر: ۷۴۱۲۵۱
واکنش دانشجویان آمریکایی به پرچم های داعش و اسرائیل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه راشاتودی روسیه، آمی هورویتز کارگردان و طنزپرداز آمریکایی در شعبه برکلی دانشگاه کالیفورنیا که یکی از پرجمعیت ترین دانشگاه های آمریکاست دست به این اقدام با استفاده از پرچم های اسرائیل و داعش کرد و به نتایج جالب توجهی دست یافت.

فاکس نیوز ویدیوی این کارگردان آمریکایی را در سایت اینترنتی خود قرار داد.

کارگردان آمریکایی با پرچم گروه تروریستی داعش به محوطه دانشگاه رفت و پرچم را به اهتزاز درآورد؛ پرچمی که در آمریکا بدنام است. او در حین تکان دادن پرچم داعش فریاد می زد: شما داعش را بد فهمیده اید... ما فقط دولت خودمان را می خواهیم، چرا آمریکا باید ما را بمباران کند؟ آمریکا و امپریالیسم غربی مسئول هستند نه داعش.

هورویتز در وبلاگ خود می نویسد: دانشجویان که به شدت هم اندیشناک بودند با این اقدام من در اهتزاز پرچم داعش برخوردی نداشتند و هیچ کدام هیچ پاسخی به اظهارات من درباره داعش ندادند.

این کارگردان آمریکایی در گفتگویی با راشاتودی می گوید: تعدادی از دانشجویان از مقابل من رد شدند و هیچ چیز منفی به زبان نیاوردند حتی بعضی واکنش ها مثبت به نظر می آمد این موضوع مرا شوکه کرد.

وی می افزاید: هیچ کس این گروه را محکوم نکرد و انگار هیچ کس به یاد نمی آورد که داعش سه شهروند آمریکایی را سر بریده است.. حتی یکی از دانشجویان به من نزدیک شد و گفت: برایت آرزوی نیکبختی می کنم.

هورویتز می گوید: من به شدت صدایم افزودم و شعارهایم را با این عبارات تندتر کردم: دستان آمریکا به خون خاورمیانه آلوده است. امپریالیسم آمریکایی مسئول مرگ همه در اقصی نقاط جهان است.

طنزپرداز آمریکایی ادامه می دهد: در این هنگام یکی از دانشجویان به من نزدیک شد و گفت: حق نداری در داخل محوطه دانشگاه سیگار بکشی!

هورویتز این بار به تجربه دوم دست می زند. پرچم اسرائیل را به دست می گیرد و در محوطه دانشگاه به اهتزاز در می آورد تا ببیند که دانشجویان این بار چقدر تسامح به خرج می دهند.

این بار اما آثار نفرت از اقدام این کارگردان آمریکایی بر چهره های دانشجویان کاملا آشکار بود.

یکی از دانشجویان گفت: لعنت به اسرائیل.

دیگری فریاد زد: شما کودکان را می کشید..

یک دانشجوی دختر گفت: همه اسرائیلی ها قاتلند.

یکی دیگر از عابران گفت: این پرچمی که تکان می دهی نماد نسل کشی در سیاره زمین است.

هوویتز می افزاید: یکی از دانشجویان نمی دانست که اسرائیل در خاورمیانه واقع است و گفت: اسرائیل بدترین کشور اروپاست.

کارگردان آمریکایی در پایان اظهار می کند که نتایج این تجربه ها او را شگفت زده کرده است.

جواد ارشادی – جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها