کارت گرافیکی برای بازی بر روی گرافیک 4K

غول جدید انویدیا برای پردازش گرافیکی 4K

وضوح تصویری 4k، 4 برابر فرمت فول اچ دی است، این تکنولوژی مدت زمان زیادی نیست که به تلویزیون ها و دوربین های عکاسی و فیلم برداری راه پیدا کرده است و هنوز بصورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است.
کد خبر: ۷۴۱۰۶۱
آیفون 6 و 6 پلاس قابلیت نمایش فیلم های با وضوح 4k را دارند

جام جم کلیک: وضوح تصویری 4k، 4 برابر فرمت فول اچ دی است، این تکنولوژی مدت زمان زیادی نیست که به تلویزیون ها و دوربین های عکاسی و فیلم برداری راه پیدا کرده است و هنوز بصورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است.

گوشی های هوشمند جدید شرکت اپل، آیفون 6 و 6 پلاس به صورت پیش فرض توانایی نمایش ویدئوهای با کیفیت 4k را ندارند و این یک نقطه ضعف اساسی برای آنها تا به این تاریخ محسوب می‌شده است.

گروهی از توسعه دهندگان، موفق به بررسی پردازشگر A8 این گوشی ها شدند و در کمال تعجب دریافتند که توانایی پخش ویدئوهای 4k در این گوشی ها به صورت پیش فرض فعال نیست ولی پردازشگر قدرتمند A8 می‌تواند از پس این کار برآید.

احتمالاً در آینده نزدیک و با توجه به ورود کامپیوترهای آی مک به بازار با وضوح تصویر 5K، اپل این قابلیت را درآیفون های خود فعال خواهد کرد تا کاربران این تجهیزات به‌راحتی بتوانند فیلم ها و ویدئوهای با کیفیت خود را تماشا کنند.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها