تجلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهاجم جوان تیم ملی ایران

AFC : آزمون مسی ایرانی است

جام جم ورزشی: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ایران را ستود.
کد خبر: ۷۴۱۰۰۳
AFC : آزمون مسی ایرانی است

به گزارش جام جم ورزشی ، AFC در صفحه رسمی خود به ویژگی های ظاهری و خوش تیپ بودن سردار آزمون پرداخته و وی را مسی ایرانی معرفی می کند.

این سایت درباره آزمون می نویسد وی ابتدا والیبالیست بود سپس به فوتبال روی آورد. این بازیکن نوجوان ابتدا با سپاهان قرارداد بست اما خیلی زود راهی روبین کازان روسیه شد. آزمون در حالی راهی این باشگاه روسی شد که از استقلال، پرسپولیس و اینترمیلان ایتالیا هم پیشنهاد داشت اما راه لیگ روسیه را پیش گرفت.

اولین فصل حضور او با باشگاه روسی (13-2012) در تیم ذخیره‌ها سپری شد و پس از آن در ژوئن 2013 توانست کار خود را در مسابقات لیگ اروپا آغاز کند.

در لیگ اروپا بود که توانست اولین گل خود را برای روبین کازان به ثمر برساند و از آن پس دیگر عقب نشینی نکرد. او به خاطر عملکرد خوبش در باشگاه و گلزنی در سطح جوانان توانست توجه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به خود جلب کند.

وی با هفت گل زده در 6 مسابقه در سال 2012 برترین گلزن مسابقات جام ایالت‌های مستقل مشترک‌المنافع شد و یک سال بعد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

وی در فهرست اولیه تیم ملی برای مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل حضور داشت اما نتوانست به همراه تیم ملی به برزیل سفر کند. به هر حال او اخیرا اولین گل خود برای تیم ملی را در پیروزی یک بر صفر ایران مقابل کره‌جنوبی در دیدار دوستانه به ثمر رساند.

آزمون که باشگاه‌های اروپایی زیادی به دنبال او هستند، به دنبال ایفای نقش خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا در ژانویه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها