آرش پولاد خان، همسر نیوشا ضیغمی در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی بعنوان کارآفرین برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۷۴۰۷۲۶
همسر «نیوشا ضیغمی» کارآفرین برتر شد/ عکس

همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی شامگاه چهارشنبه با حضور «غلامرضا مصباحی‌مقدم» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و "الهام امین‌زاده" معاون حقوقی رئیس جمهور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

آرش پولاد خان، همسر نیوشا ضیغمی به تجارت نقره می‌ردازد و محصولاتش را در یک گالری به مشتریان عرضه می کند.

/Media/Image/1393/08/30/635521736692211522.jpg

نیوشا ضیغمی چندی پیش درباره حرفه همسرش گفت: آرش شاید در ظاهر حرفه اش شباهتی به حرفه من نداشته باشد اما من او را یک هنرمند می دانم چون مانند اکثر اصفهانی ها هنر در خون اوست و به نوعی روح و اصالت هنر را درک می کند، از طرفی او به تجارت نقره می پردازد و به نوعی با هنرهای اصیل و سنتی ما در ارتباط است. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
۰
۰
متاسفم برای جام جم كه این گونه خبرها براش مهمه !!!!!!! .اصلا خود ضیغمی كی هست كه حالا شوهرش برای شما خبرساز شده !!!!!!!!!!
-------------
پاسخ: برادر یا خواهر عزیز! این خبر برای 4 هزار و اندی نفر مهم بوده؛ این كه یك هنرمند زن زندگی حرفه ای و شخصی موفقی دارد و در كنار همسرش موفقیت هایش را جشن می گیرد اتفاق مهمی است. مخصوصا آنها كه بازیگران را در معرض اتهام های مختلف قرار می دهند.
شیرین
United States
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
چقدر بازیگرها رو با این خبر ها بزرگ می كنید. این همه كار آفرین داریم بدون سرمایه مدیریت می كنن كار رو منتها بازیگر نیستن . پاسخی كه به آقا یا خانم ایرانی دادید جوابش اینه كه اولا شما از كجا می دونید كه زندگی شخصی این خانم بازیگر موفق هست یا نه؟مگه شما تو زندگی خصوصی ایشون هستید؟ بعد هم كی بازیگر ها رو مورد اتهام قرار داده؟ شما برای پر كردن خبر های جام جم به ناچارآدمهای معمولی رو بزرگ می كنید. لطفا خبر های مفید بنویسید.
--------
لطفا اخبار كارآفرین های مورد نظر را برای ما ارسال كنید تا حتما در سایت منعكس شود. با تشكر.
پویا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
یعنی چی؟ دقیقا كارافرینی تعریف داره چی كار كرده كه بهش گفتن كارافرین برتر!؟
شیرین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
پاسخ به جام جم: اگر گروه حرفه ای خبرنگاری جام جام غیر از نیوشا ضیغمی و همسرشون نتونسته كارآفرین دیگه ای پیدا كنه حتما كارآفرین دیگه ای وجود نداره...........................! بنابراین تلاش ما هم بیهوده است!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها