جام جم ورزشی: استقلال در مسابقه روز یکشنبه با پیراهن‌هایی به رنگ مشکی و آبی به میدان می‌رود.
کد خبر: ۷۴۰۶۴۳
استقلال در دربی ۷۹ با پیراهن مشکی و آبی راهی میدان می‌شود

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه از تغییر احتمالی طرح و رنگ پیراهن های تیم استقلال در دربی تهران خبر داد.

وی در این مورد گفت: با وجود اینکه پیراهن های استقلال برای دربی آماده شده بود اما با مساعدت و همکاری فراوان تولیدی مجید و شخص آقای مجید ساعدی‌فر از شب گذشته تلاش ها برای آماده سازی پیراهن های جدید با رنگ های مشکی و آبی و طرحی به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی آغاز شده که جا دارد از همکارانمان در تولیدی مجید تشکر و قدردانی کنیم که با اضافه کاری در تلاش هستند که پیراهن های طرح جدید برای دربی تهران آماده شود.

نوری فر همچنین درباره برگزاری مراسم یادبود غلامحسین مظلومی پیش از شروع مسابقه روز یکشنبه گفت: خوشبختانه تاج و سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال موافقت کردند. البته با خبر شدیم باشگاه پرسپولیس هم از سازمان لیگ چنین درخواستی داشته که بدینوسیله از حسن نظر، اظهار همدردی و محبت دوستان و همکارانمان در باشگاه پرسپولیس تشکر می کنیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره چگونگی برگزاری این مراسم در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: پیشنهاد باشگاه استقلال این بوده که پیش از گرم کردن بازیکنان در روز یکشنبه حدود ساعت 17 مراسم ویژه ای با حضور بازیکنان برگزار شود. البته در این مورد باید در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه که صبح روز شنبه در سازمان لیگ برگزار می شود، تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها