وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر در مدارس خبر داد و افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار از محل یارانه دولت و ۱۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات وزارت آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۷۳۹۵۶۸
توزیع شیر در مدارس تهران، از فردا

علی اصغر فانی در گفت​وگو با واحد مرکزی خبر گفت: توزیع شیر در مدارس به صورت غیرمتمرکز و استانی است و هر استانی که اعتبار شیر را دریافت کند توزیع شیر را در مدارس استان خود آغاز خواهد کرد.

وی افزود: توزیع شیر در استان تهران فردا آغاز می شود و به تدریج دانش آموزان دیگر استان ها نیز شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

فانی به سرانه مدارس اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس واریز شده است که این سرانه به مدارسی که نیاز بیشتری دارند و مدارس مناطق محروم تعلق می گیرد و به همه مدارس تعلق نخواهد گرفت.

وی افزود: سرانه نوبت دوم مدارس که 60 میلیارد تومان است اواخر آذر به حساب مدارس واریز خواهد شد.

فانی درباره حل مشکل استخدام مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش نیز گفت: قرار است در جلسه ای که با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری داریم پیشنهادهایی را به آنان بدهیم که اگر این پیشنهادها عملی شود، مشکل استخدام مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی حل خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درخصوص اجرا نشدن احکام بازنشستگان فرهنگی نیز گفت: برخی از این مشکلات به سازمان بازنشستگی و معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری مربوط می شود که البته پی گیری کرده ایم و قرار است این مشکل به زودی برطرف شود.

فانی درباره پرداخت دیه دانش آموزان شین آبادی نیز افزود: با وزارت تعاون و بهداشت هماهنگی های لازم برای پرداخت دیه و مستمری این دانش آموزان به عمل آمده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها